رییس اداره ورزش و جوانان اسلام آبادغرب خبر داد:

مسابقات قهرمانی کشتی جام شهیدان شهبازی و ریزوندی در اسلام آبادغرب برگزار می شود

کد خبر: 297980
|
17:43 - 1396/05/03
نسخه چاپی
مسابقات قهرمانی کشتی جام  شهیدان شهبازی و ریزوندی در اسلام آبادغرب برگزار می شود
اسلام آبادخبر: رییس اداره ورزش و جوانان اسلام آبادغرب از برگزاری مسابقات کشتی جام قهرمانی کشور یادواره شهیدان داریوش ریزوندی و محمود شهبازی در مهر ماه سالجاری در اسلام آبادغرب خبر داد.

علی علیکرمی در حاشیه برگزاری مسابقات تکواندو در اسلام آبادغرب در گفتگو با خبرنگاراسلام آباد خبر، ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه(س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات مرصاد؛ از برگزاری مسابقات کشتی جام قهرمانی کشور یادواره سرداران شهید داریوش ریزوندی و محمود شهبازی در مهر ماه سالجاری  خبر داد.

 

وی با اشاره به اینکه؛ این شهدا به عنوان شهید شاخص سال کشور معرفی شدند، گفت: ورزش اسلام آبادغرب حرف های بسیاری برای گفتن دارد، بهترین قهرمانان و پهلوانان در این شهرستان به جامعه ورزشی کشور معرفی کرده ایم.

 

رییس اداره ورزش و جوانان اسلام آبادغرب گفت: توسط فدراسیون باستانی کشور و اداره ورزش و جوانان برنامه ریزی خوبی برای برگزاری این مسابقات خواهیم داشت.

 

وی افزود: در آستانه عملیات غرور افرین مرصاد برنامه های متنوع ورزشی خوبی را در شهرستان تدارک دیده ایم.


علیکرمی عنوان کرد: این مسابقه قهرمانی تکواندو به مناسبت سالروز عملیات مرصاد توسط ناحیه مقاومتبسیج سپاه اسلام آبادغرب و هیئت  تکواندو شهرستان برگزار می شود.

 

وی افزود: همایش پیاده روی بزرگ خانوادگی روز جمعه راس ساعت 8 صبح  از محل مجموعه شهید ریزه وندی تا پارک شرف آباد برگزار خواهد شد که با توجه به اطلاع رسانی های خوبی که شده قطعا" استقبال خوبی خواهد شد و صبح امروز هم در فرمانداری مصوباتی صورت گرفت که بتوانم حداقل 70 الی 80 عدد جایزه در روز راهپیمایی به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا کنیم.

 

رییس اداره ورزش و جوانان اسلام آبادغرب  خاطرنشان کرد: در اداره ورزش و جوانان چندین مسابقه مختلف را به مناسبت سالگرد عملیات مرصاد پیش بینی کرده ایم  که انشالله به موقع برپا خواهیم کرد و مسابقه تیر اندازی آقایان و بانوان نیز یکی از این مسابقات است.

 

وی افزود: در آستانه عملیات مرصاد سالن ورزشی ولایت نیز پنجشنبه آینده با برگزاری مسابقه هندبال بهره برداری می شود که این سالن ورزشی چند منظوره در ورزش های توپی از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه  در سال 90بود.

 

علیکرمی گفت: در مجموعه ورزشی مسکن مهر شهید نژادرضایی  خوشبختانه زمین فوتبال مصنوعی را حتما اجرا خواهیم کرد یک سری از کارای آن از جمله محوطه سازی انجام شده و سعی و تلاشمان میکنیم یک مجوعه ورزش شیک راه بیندازیم و مردم بتوانند از آن استفاده کنند.

 

 

وی خاطرنشان کرد: روز گذشته نیز تیم نوجوانان بکس شهرستان به مسابقات کشوری که در همدان اعزام  شدند از پنج سهمیه اعزامی استان به مسابقات چهار نفر آنان از اسلام آبادغرب انتخاب شدند و یک مدال طلا و یک نقره و دو برنز کسب کردند.

 

وی با اشاره به برنامه های اوقات فراغت شهرستان گفت:  اداره ورزش و جوانان دبیر ستاد اوقات فراغت شهرستان می باشد و اکثر ادارات در این طرح شرکت نموده اند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد