فرمانده سپاه اسلام آبادغرب:

روز مرصاد؛ روز افتخار و مقاومت ملت در مقابل ضدانقلاب داخلی و استکبار خارجی است

کد خبر: 297990
|
10:17 - 1396/05/05
نسخه چاپی
روز مرصاد؛ روز افتخار و مقاومت ملت در مقابل ضدانقلاب داخلی و استکبار خارجی است
اسلام آبادخبر: فرمانده سپاه اسلام آبادغرب گفت: روز مرصاد؛ روز افتخار و مقاومت ملت بزرگ ایران اسلامی در مقابل دو جبهه ضدانقلاب داخلی و استکبار خارجی است.

سرهنگ پاسدار بیژن خدادادیان فرمانده سپاه شهرستان اسلام آبادغرب به مناسبت  فرارسیدن سالگرد عملیات غرورآفرین مرصاد در پنج مردادماه 1367 در گفتگو با اسلام آباد خبر، اظهار کرد: روز مرصاد؛ روز افتخار و مقاومت ملت بزرگ ایران اسلامی در مقابل دو جبهه ضدانقلاب داخلی و استکبار خارجی است.

 

 

وی بیان داشت: عملیاتی که در سال 67 پس از قبول قطعنامه 598 از طریق مرزهای غربی جمهوری اسلامی با حمایت نیروهای زمینی و هوایی عراق و با پشتیبانی لجستیکی صدام دیکتاتور معدوم و پیشین عراق با پیاده نظام خائن و خودفروخته سازمان مجاهدین خلق(منافقین) بر علیه کشورمان صورت پذیرفت، این حمله که از سوی سازمان مجاهدین خلق با عنوان فروغ جاویدان و با استراتژی نبرد سریع و برق­ آسا و براساس یک سلسله خرافات و تحلیل­ های اشتباه رهبران سازمان در عراق و با تحریک نیروهای غربی و در رأس آن ایالات متحده آمریکا طرح ریزی شده بود، به سرعت وارد فاز عملیاتی خود گردید و ارتش پیاده نظام و زرهی منافقین از مرزهای غربی و شهرستان­های قصرشیرین، گیلانغرب، دالاهو عبور نموده و در شهرستان اسلام ­آبادغرب، پس از انجام جنایات متعدد و خونینی توسط نیروهای بسیج، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی بالأخره در تنگه چهارزبر و در کمین نیروها و جنود الهی در کمین­گاه الهی مورد مکر و نیرنگ الهی قرار گرفته و بسیاری از آنان به درک واصل شده یا اسیر و زخمی شدند و تعدادی نیز به واسطه برخی از مزدوران داخلی وابسته به خود توانستند به مرزهای غربی مراجعه و از طریق کوره­ راههای مواصلاتی خود را به مقر عنکبوتی خود در پادگان اشرف رسانده و زندگی خفت­ بار خود را در سایه ترس و واهمه از خشم الهی و ملت قهرمان و زخمی از جنایات متعدد خود از دهه 60 تا آن زمان به شکلی ذلت بار ادامه دهند.

 

سرهنگ خدادادیان خاطرنشان کرد: عملیات غرورآفرین مرصاد اگرچه به تاریخ پیوست اما برای آیندگان و نسل حاضر در این عملیات درس­های متعددی نظیر؛ بصیرت­مداری و ولایت­مداری ملت و توده­ های همیشه در صحنه مستضعفان و پابرهنگان آن روز که از حماسه­ سازان انقلاب و دوران دفاع مقدس بودند را به همراه داشت.

 

وی افزود: امروز نیز باقی­مانده همان نیروهای مزدور و جیره­ خوار ضدانقلاب و استکبار خارجی در فراسوی مرزهای سیاسی و جغرافیایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حال پیاده­ سازی سناریوهای متعدد و مختلفی از سطوح نرم تا سخت بر علیه تمامیت­ ارضی و مرزی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می­ باشند. داعش و جبهه النصره امروز داعیه­ دار همان حرکت مزدورانه عناصر خائن سازمان مجاهدین خلق در کشور عراق و سوریه می­باشند. عناصری که با ادعای حمایت از حقوق بشر و دفاع از طبقات مستضعف وارد صحنه می­شوند و در عین گستاخی و بی ­ادبی و به دور از تمامی شئونات اسلامی و اخلاقی اقدام به اجرای فجیع ­ترین اقدامات و رفتارهای غیرانسانی و ضدبشریت بر علیه توده­ های مختلف مردم نموده و در عین حال خود را مدافع واقعی وحقیقی ملت­ها و طبقات مختلف اجتماعی و فرهنگی- مذهبی معرفی می­ نمایند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آبادغرب تصریح کرد: امروز وظیفه اصلی و رسالت سنگینی بر دوش تک تک ما به عنوان بازماندگان از قافله شهدا و کاروان بزرگ و عزت­ بخش ایران اسلامی وجود دارد. رسالت مهم و تاریخی امروز ما دفاع از حریم ولایت مطلقه فقیه در تمامی شرایط متصوره و تحمیلی توسط دشمن و اردوگاه خبیث او به همراه حفظ وحدت و انسجام داخلی در عین رعایت بصیرت و انقلابی­گری هوشمندانه است.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمن به دنبال تسخیر خاکریزهای اعتقادی و ارزش­ها و هنجارهای اساسی و راهبردی نظام و انقلاب اسلامی است. یکی از مهمترین این خاکریزهای اعتقادی ایجاد فضای دوقطبی بین حاکمیت و مردم به عنوان مهمترین ارکان تولید قدرت و اقتدار در نظام اسلامی است.

 

سرهنگ خدادادیان اظهار داشت: دشمن و اردوگاه خبیث او امروز با تمام قوا و توان وارد میدان مبارزه تمام قد با دیده­بان بصیر و همیشه بیدار انقلاب، یعنی حریم ولایت شده است. وظیفه و توجه همه آحاد ملت و توده های عمومی بایستی امروز به سمت لسان و دیدگان مبارک شخص ولی ­فقیه باشد تا بتوانیم به خوبی در شرایط حساس کنونی به وظیفه خطیر خود در این برهه زمانی جامه عمل بپوشانیم و در تقابل با سناریوهای امنیتی و سیاسی دشمن مقابله به مثل نمائیم.

 

وی تصریح کرد: امروز در ادامه راه همان شهدای گرانقدر شهدای غرور­آفرین مرصاد این رسالت عظیم بر دوش تک تک ما بازماندگان شهدا در هر کسوت و مقامی قابل لمس بوده و تخطی و عبور از خطوط قرمز و خطوط ترسیمی مقام معظم رهبری؛ می­تواند ما را وارد گردابی نماید که حاصلی جز حزن و اندوه و ضلالت برای ما در پی نخواهد داشت.

 

فرماندده ناحیه مقاومت شهرستان گفت: اگر امروز به خوبی توانستیم به وظیفه خود جامه عمل بپوشانیم پس می­توانیم بگوئیم ما در خط حزب­الله و جبهه حق هستیم. سکوت و محافظه­ کاری و عدم تعیین خطوط فکری و اعتقادی خود و تلاش برای حرکت در مسیر تفرقه و اختلاف­افکنی در فضای داخلی کشور در هر سطح و میزانی می­تواند از سوی هر شخصیتی و در هر لباس و عنوانی به عنوان یک فرد از اردوگاه خائن و خبیث دشمن در ذهن بیدار و هوشیار ملت بزرگ و شهید پرور ایران اسلامی قرار و واقع گردد.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها