به نمایندگی از فرمانده کل سپاه پاسداران انجام شد

دیدار سردار نصیری با خانواده بنیتا و درخواست برخورد جدی با قاتلان

کد خبر: 298047
|
17:03 - 1396/05/08
نسخه چاپی
دیدار سردار نصیری با خانواده بنیتا و درخواست برخورد جدی با قاتلان
اسلام آبادخبر: فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام استان تهران ضمن دیدار با خانواده بنیتا، مراتب تسلیت و همدردی سردار جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران را به این خانواده عرض کرد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سردار علی نصیری فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام استان تهران ظهر امروز با حضور در منزل بنیتا کوچولو، کودک هشت‌ماه ربوده شده که پیکرش به تازگی پیدا و دفن شده بود با خانواده وی ابراز همدردی کرد.

پدر بنیتا در این دیدار گفت: شب اول که بنیتا گم‌شده بود، یکی از آشنایان که کفش‌دار امام رضا علیه‌السلام بود زنگ زد و گفت «برای پیدا شدن دخترتون دعا کردم» و خودم هم از آقا علی‌ بن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام خواستم تا بنیتا را به من برگرداند.

وی  ادامه داد: بعد از آن به مرقد برادر امام رضا علیه‌السلام، امامزاده صالح علیه‌السلام رفتم، مداح در حال خواندن دعای توسل بود و در این حین امام حسین علیه‌السلام را به حضرت علی اصغر علیه‌السلام قسم دادم که فرزندم پیدا شود، لحظاتی از آغاز دعا نمی‌گذشت و هنگامی که به فراز «یااَباعَبدِاللّهِ یا حُسَینَ بنَ عَلِیٍّ اَیُّهَا الشَّهیدُیَابنَ رَسوُلِ اللّهِ» که رسید ، تلفن همراه بنده زنگ خورد و گفتند رد متهمان را پیدا کردیم و فردای آن روز فرزندم را بدون این‌که دست این سنگدلان به آن بخورد پیدا کردند.

پدر بنیتا با بیان این‌که خدا را شاکرم فرزندم سالم و بدون این‌که دست ناپاک مجرمان به او بخورد به من برگشت ، گفت: دخترم ماموریت داشت تا در این دنیا دست این دو متهم بی‌رحم را برملا کند و برود.

قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: امام رضا علیه‌السلام پرچم زیبایش را در مراسم تشییع بنیتا فرستاد و حضور خادمان آستان قدس رضوی به من نشان داد که امام رضا علیه‌السلام صدایم را می‌شنیده و حواسش به ما بوده است و این مایه آرامش ماست.

وی ادامه داد: من عاجزانه به‌عنوان کوچکترین فرد این جامعه از مسئولان می‌خواهم جلوی این جرم‌ها را بگیرند و پیگیر این قضایا باشند.

پدر بنیتا کوچولو با بیان این‌که حاضر بودم ماشین و همچنین پول بیشتر به این مجرمان بدهم اما دخترم را سالم به من برگردانند ، گفت: این افراد آنقدر سنگ‌دل بودند که به دخترم رحم نکردند و تنها چیزی که دل ما را آرام می‌کند قصاص هر دو نفر است.

قلعه‌نویی تصریح کرد: در مراسم بنیتا از سراسر ایران حضور پیدا کردند و از تمام مردم به خاطر همدردی تشکر می‌کنم.

 

* خواستار قصاص قاتلان هستیم

گفتنی است، در ادامه پدربزرگ بنیتا نیز خواستار قصاص این مجرمان شد و گفت: همان‌گونه که بنیتا را در آفتاب قرار دادند این اشخاص هم باید به این صورت قصاص شوند.

مادر بزرگ بنیتا هشت ماهه نیز تاکید کرد: خواستار قصاص این مجرمان هستیم.

 

سردار علی نصیری ، فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام استان تهران نیز ضمن هم‌دردی با این خانواده گفت: ما از این اتفاق بسیار متاثر هستیم، آنچه مطالبه داریم برخورد جدی با مجرمان این حادثه است، برخوردی که برای دیگران درس عبرت شود.

وی با بیان این‌که انتقال پرونده از شهرستان پاکدشت به تهران نشان از حساسیت این موضوع دارد ، گفت: قطعاً بدانید که برخورد جدی با این موضوع می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام استان تهران در ادامه این دیدار مراتب تسلیت و همدردی سردار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به خانوادهزنده یاد بنیتامنتقل کرد.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها