فرمانده انتظامي شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد:

دستگیری سارق قاتل در کمتر از 8 ساعت در اسلام آبادغرب

کد خبر: 298056
|
00:56 - 1396/05/10
نسخه چاپی
دستگیری سارق قاتل در کمتر از 8 ساعت در اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از دستگیری یک سارق قاتل در کمتر از 8 ساعت که در شهرستان اسلام آبادغرب اقدام به قتل یک پیرمرد و سرقت احشام وی نموده بود خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  سرهنگ بهروز سرتیپ نیا  اظهار کرد: گزارشی مبنی بر به قتل رسیدن یک پیرمرد و سرقت احشام وی  توسط سارقین در دستور کار پلیس انتظامی شهرستان قرار گرفت.

 

وی افزود: با تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که عصر امروز پیرمردی از اهالی یکی از روستاهای منطقه حسن آباد از توابع شهرستان اسلام آبادغرب احشام را برای چرا به کوه های منطقه حسن آباد برده که  توسط سارقین  با اسلحه  پران به قتل رسیده و احشام وی سرقت می شوند.

 

این مقام انتظامی ادامه داد: به محض اطلاع یک تیم عملیاتی متشکل از پلیس آگاهی، اطلاعات، یگان امداد و پرسنل انتظامی منطقه اکیپ بندی شده  که با تحقیقات گسترده با استفاده از منابع اطلاعاتی سارق را ردیابی می کنند.

 

 

سرهنگ سرتیپ نیا گفت: با تلاش عوامل انتظامی شهرستان  در کمتر از 8 ساعت با همکاری پلیس انتظامی بخش ماهیدشت سارق به همراه یک دستگاه ایسوزو که 85 راس از احشام سرقتی در آن حمل شده دستگیر شده است.

 

وی افزود: پس از دستگیری سارق جهت سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی شهرستان دلالت گردید که به سرقت احشام و قتل پیرمرد با همکاری چند نفر دیگر معترف شده و احشام طی صورتجلسه تحویل خانواده مالباخته گردیده است .

 

به گزارش خبرنگار اسلام آبادخبر، در این عملیات گسترده که با سرعت عمل مثال زدنی در کمتر از 8 ساعت به سرانجام رسیده و سارق قاتل دستگیر شده است تحت فرماندهی سرهنگ سرتیپ نیا فرمانده مقتدر  انتظامی شهرستان  قرار داشته و به گفته وی تلاش جهت شناسایی و دستگیری سایر همدستان سارق ادامه دارد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان تاکید نمود؛ شهروندان و مردم عزیز در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک سریعا" به پلیس 110 اطلاع دهند و پلیس بدون اغماض با هنجارشکنان و برهم زنندگان آرامش مردم با شدیدترین نحو ممکن  برخورد خواهد نمود.

 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد