چاله مشاوره های غلط ؛

حاشیه های ساعت 23.15 برای مدیران ارشد کرمانشاه

کد خبر: 298111
|
10:06 - 1396/05/15
نسخه چاپی
حاشیه های ساعت 23.15 برای مدیران ارشد کرمانشاه
اسلام آبادخبر: آنطور که مشخص است مشاوره های غلط به مدیران ارشد کرمانشاه موجب شد تا اقدام عجیب رونمایی عجله ای از ورود یک قطار آزمایشی به نام مدیران ارشد کرمانشاه به ثبت برسد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد، پروژه راه آهن غرب کشور یکی از پروژه های ملی است که در چند سال گذشته تا ملایر رسید که تکمیل و اتمام ساخت این پروژه عظیم با تلاش پیمانکاران ملی و کشوری دنبال می شود.

با این وجود در چند ماه گذشته مشاهده شد که برای به حاشیه  بردن مدیریت ارشد استان کرمانشاه افرادی به دنبال این مسئله بودند که تاخیر های به وجود آمده در تکمیل پروژه راه آهن را بر گردن مدیران استان بیاندازند. در این میان متاسفانه مدیران استان نیز وارد این بازی شده و مشاوره های غلط به آن ها موجب شد تا مدام زمان افتتاح پروژه را اعلام کنند. بار ها مشاهده شد که مدیران زمان هایی مانند فروردین ماه، اردیبهشت ماه، خرداد و ... را اعلام کردند که این وعده ها به سرانجام نرسید.

به سرانجام نرسیدن این وعده ها کار را به جایی رساند که همان مشاوره های غلط موجب پدید آمدن اقدام عجیب جمعه شب( تبلیغات گسترده برای ورود قطار یک آزمایشی در ساعات پایانی دولت یازدهم و دقایق پایانی شب به ایستگاه کرمانشاه) شد. رونمایی از قطار در آن ساعات شب و تبلیغاتی که برای آن صورت گرفت، یک خوراک کامل برای طنز نویسی بود. البته برخی رسانه ها نیز با نگاه طنز به آن پرداختند.

 در این میان این سوال مهم مطرح می شود که چه کسانی استاندار کرمانشاه را وارد این بازی ها کرده اند؟

 تیم مشاورین استانداری کرمانشاه چه کسانی هستند که به استاندار کرماشاه نگفته اند که کاری که به شما مربوط است، پالایشگاه آناهیتا، مونوریل کرمانشاه، طاق بستان، تعطیلی بخش وسیعی ازصنعت کرمانشاه، بیکاری استان کرمانشاه، واگذاری پالایشگاه کرمانشاه و ... است. چرا همین حلقه مشاورین به استاندار کرمانشاه نگفته اند که آخرین روزهای مدیریتی خود در کرمانشاه را صرف راه آهنی نکند که بالاخره عملیات اجرایی آن در کرمانشاه به سرانجام می رسد. همان کارفرما، پیمانکاران و اعتبارات ملی که راه آهن غرب را تا ملایر و همدان رساندند، ریل را به کرمانشاه خواهد رساند.

 راه آهن یک افتخار و ارزش بزرگ است که همه کرمانشاهیان در چند ماه آینده با تکمیلش به آن افتخار خواهند کرد اما متاسفانه مشاوره های غلط حلقه مشاورین استاندار کرمانشاه، رونمایی ناقص این پروژه را با اقدام جمعه شب روی دست استاندار کرمانشاه گذاشتند. همین رونمایی نیز با اقدام عجیب تر صدور یک پیام تبریک و درج ساعت 23.15 تکمیل تر شد.

از آنجایی که سوابق مدیریتی اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه در مدیریت های پیشین نشان می دهد او بدون تاثیر مشورت های غلط عمل کرده است اما در استان کرمانشاه برخی از اقدامات مانند رونمایی شبانه و عجله ای از قطار در جمعه شب اخیر، تردید هایی در خصوص ادامه یافتن این رویه مدیریتی را مطرح می کند.

آیا استانداری کرمانشاه به نوعی به این مشاوره های غلط وابستگی پیدا کرده است؟  سوالی که پاسخش را باید در کنش های مدیریت استان در حال و آینده مشاهده کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد