با حضورمدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه صورت گرفت/

معارفه مدیران جدید کمیته امداد شهرستان های اسلام آبادغرب ودالاهو+عکس

کد خبر: 298122
|
15:52 - 1396/05/16
نسخه چاپی
معارفه مدیران جدید کمیته امداد شهرستان های اسلام آبادغرب ودالاهو+عکس
اسلام آبادخبر: مدیران جدید کمیته امداد شهرستان های اسلام آبادغرب و دالاهو معرفی شدند.

به گزارشاسلام آباد خبر، با حضورمدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه مراسم تودیع و معارفه مدیران کمیته امداد شهرستان های اسلام آبادغرب ودالاهو  برگزار شد.

 

 

در آیین انتصابات مدیران این نهاد در استان کرمانشاه از زحمات جبار پرنو مدیر سابق شهرستان دالاهو و سید مهدی حجازی مدیر اسبق شهرستان اسلام آبادغرب تقدیر و تشکر بعمل آمد.

 

همچنین در این مراسم محمد بیگزاده که پیش از این قائم مقامی کمیته امداد اسلام آبادغرب را برعهده داشت به عنوان مدیر جدید کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب معرفی و فرشاد نیک قدم نیز که ریاست اداره روابط عمومی کمیته امداد استان کرمانشاه و کارشناسی مسائل حقوقی از سمت های پیشین ایشان است به عنوان مدیر جدید کمیته امداد شهرستان دالاهو منصوب شدند.

 

 

به گزارش خبرنگاراسلام آباد خبر، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه در آیین تودیع و معارفه مدیران کمیته امداد شهرستان های اسلام آبادغرب ودالاهو بر لزوم خدمتگزاری مدیران به محرومان و نیازمندان جامعه تاکید کرد.

 

حسین خدرویسی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه امروزه کمیته امداد از جایگاه بالایی در میان خیران و محرومان برخوردار است، گفت: اعتماد بالای مردم به کمیته امداد در گرو خدمت صادقانه مدیران و امدادگران این نهاد به نیازمندان است.

 

خدرویسی با تاکید بر اینکه مدیران کمیته امداد خادم مردم و محرومان هستند، افزود: امدادگران این نهاد در ارائه خدمت به نیازمندان باید خالصانه عمل کنند چرا که خدمت در این نهاد مقدس ذخیره ای نیکو برای آنان خواهد بود.

 

 

وی با یادآوری اینکه یکی از رسالت های این نهاد توانمندسازی محرومان در سایه ایجاد اشتغال پایدار است، ادامه داد: مدیران کمیته امداد در سالی که مزین به نام اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال است باید تمام توان خود را به ایجاد اشتغال پایدار و توانمندسازی نیازمندان تحت حمایت این نهاد معطوف کنند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد