افشای سند فساد دولت دست نشانده یمن/ باج خواهی فرزند منصور هادی از مجروحان جنگ +عکس

کد خبر: 298248
|
09:46 - 1396/05/29
نسخه چاپی
افشای سند فساد دولت دست نشانده یمن/ باج خواهی فرزند منصور هادی از مجروحان جنگ +عکس
اسلام آبادخبر: یک روزنامه نگار یمنی به تازگی سندی را افشا کرد که بیانگر فساد در درون دولت دست نشانده عربستان در یمن و باند تحت رهبری فرزند عبدربه منصور هادی رئیس جمهور دست نشانده یمن برای باج خواهی از مجروحان جنگ است.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، نبیل الاسدی روزنامه نگار یمنی با منتشر کردن  سند در صفحه خود در شبکه اجتماعی فیسبوک گفت: این سند متعلق به دفتر خالد بن علی رئیس سازمان اطلاعات عربستان است.

این سند از فروش بورس های درمانی رایگان از سوی وابسته پزشکی سفارت یمن در ریاض و دستیارانش حکایت دارد.

الاسدی نوشت: دریافت حق کمیسیون، حق العمل کاری و گرفتن پول از مجروحان یمنی در جریان است. علاوه بر آن، با زخمی ها به صورت منطقه‌ای برخورد می شود؛ به گونه‌ای که براساس مناطق سکونت شمارش می شوند، اما در نهایت با همه آنها معامله می شود.

وی محمد السعدی وابسته پزشکی منصوب شده از طرف جلال هادی فرزند عبدربه منصور هادی رئیس جمهور دست نشانده عربستان در یمن و خالد الطبی دستیار این وابسته پزشکی و رامی باعوم فرزند وزیر بهداشت دولت دست نشانده یمن را متهم کرد که در این ماجرا دست دارند.

خالد سفیان یک دفتر درمانی در خارج از یمن دارد و رامی باعوم نیز به عنوان وابسته اتباع یمنی در قطر منصوب شده است.

به نوشته "عدن الغد"، الاسدی نوشت: وزیر بهداشت، پدر معنوی این تجارت و فساد است. او پوشش دهنده کار هادی جلال فرزند عبدربه منصور هادی است.

وی افزود: دفتر یاد شده (در خارج از کشور) با درد و رنج مجروحان تجارت می کند. با دستور دفتر دولتی او، پول ها به دفتر تجاری اش پرداخت می شود.

به گفته الاسدی، باند یاد شده بورس های درمانی رایگان را با دریافت مبلغی به مجروحان می فروشند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد