فرماندار اسلام آبادغرب خبر داد:

افتتاح و کلنگ زنی۶۱ پروژه به ارزش 22 میلییارد تومان بمناسبت هفته دولت در اسلام آبادغرب

کد خبر: 298358
|
12:25 - 1396/06/04
نسخه چاپی
افتتاح و کلنگ زنی۶۱ پروژه به ارزش 22 میلییارد تومان  بمناسبت هفته دولت در اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: فرماندار اسلام آبادغرب گفت: در هفته دولت ۶۱پروژه بااعتباری بالغ بر۲۲۴میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

افشین کریمیدر گفتگو با اسلام آباد خبر،ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت:  در این ایام ۶۱پروژه در حوزه های مختلف از جمله عمران شهری و روستایی، کشاورزی، فرهنگی، امور دینی، آموزش و پرورش، آموزش عالی، صنعتی، راه، مسکن، زیر بنایی و ... افتتاح و کلنگ زنی می شود.

 

وی اظهار کرد:  شاخص این پروژه ها شامل مینی پالایشگاه، کتابخانه مرکزی، سیلوی حمیل، گازرسانی به شهر حمیل و روکش آسفالت برف اباد تا پیرگه باحضور استاندار محترم و یا معاونین به بهره برداری خواهد رسید.

 

فرماندار شهرستان همچنین یادآور شد: کتابخانه مرکزی اسلام آبادغرب، مینی پالایشگاه در منطقه ویژه با اعتبار 10 میلیارد تومان و گاز رسانی حمیل که یکی از دغدغه های ما بوده در هفته دولت افتتاح خواهد شد و روستاهای حمیل از نعمت گاز برخوردار می شوند.

 

وی؛ افتتاح ساختمان دانشگاه پیام نور، دفتر کار گزاری بیمه تامین اجتماعی، تجلیل از کارمندان نمونه ادارات، کلنگ زنی مدرسه، راه داخل روستا و اجرای طرح هادی، پروژه هایی در حوزه های مختلف جهاد کشاوری،  را از دیگر برنامه های مهم هفته دوات عنوان کرد وگفت: پروژهایی همچون بازیافت زباله اسلام آبادغرب در دست اقدام است که امیدواریم تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

 

کریمی همچنین از هماهنگی و  تلاش های صورت گرفته با بنیاد مستضعفان  جهت واگذاری و صدور سند املاک بنیاد مستضعفان در شهرستان خبر داد و گفت:  خانه هایی در شهرستان سال ها بدون سند در اختیار مردم بوده که خوشبختانه مدیر کل بنیاد املاک این قول را دادند زمین های با متراژ زیر 300 متر را رایگان برای افراد سند کنند.

 

فرماندارشهرستان در پاسخ به سوال خبرنگار اسلام آبادخبر، مهمترین اقدام در دوره سمت فرماندار خویش را افتتاح فاز دوم بیمارستان اسلام آبادغرب عنوان کرد و گفت: این یکی از کارهای مهم و تأثیر گذار بود که باز هم جا دارد بیشتر به آن توجه شود چون هم اکنون آمار اورژانس بیمارستان اسلام آبادغرب از بیمارستان کرمانشاه بیشتر است و ما الان دالاهو را هم داریم پوشش میدهیم و واقعا  در گذشته زیر ساخت درمانی چنین ظرفیتی را نداشت که خوشبختانه 124 تخت بیمارستانی اضافه شده و در تعداد مراکز بهداشتی درمان هم تا پایان سال به استانداد لازم نزدیک خواهیم شد.

 

وی مهمترین اولویت دولت را توجه به ایجاد اشتغال  دانست و با اشاره به پیگیری های نماینده شهرستان و استاندارکرمانشاه برای بر طرف شدن مشکل فاینانس با شرکت چینی طرف قرارداد پروژه پتروشیمی زاگرس در اسلام آبادغرب، گفت: اگر این اتفاق محقق شود بخش عمده ای از مشکلات بیکاری شهرستان اسلام آبادغرب حل می شود.

 

کریمی در پاسخ به این سوال که در دولت جدید فرماندار باقی خواهید ماند؟ گفت:  این تصمیم در اختیار مسئولین رده بالا دستی است و تا آن جایی که نیاز به حضور ما باشد و فرصت خدمتگزاری باشد در خدمت مردم هستیم اگر هم قرار به تحول باشد سعی می کنیم طوری مسئولیت را به مسئول بعدی تحویل دهیم که سر نخ های امورات شهرستان در دستش باشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد