فقط یک‌بار در "پارچین" برای اثبات حسن نیتمان اجازه بازرسی دادیم/ آژانس اعلام کرد که ایران هیچ مشکلی از لحاظ فعالیت نظامی ندارد/ بازدید از مراکز غیر نظامی هم با حضور ما انجام می‌شود

کد خبر: 298399
|
09:41 - 1396/06/06
نسخه چاپی
فقط یک‌بار در "پارچین" برای اثبات حسن نیتمان اجازه بازرسی دادیم/ آژانس اعلام کرد که ایران هیچ مشکلی از لحاظ فعالیت نظامی ندارد/ بازدید از مراکز غیر نظامی هم با حضور ما انجام می‌شود
اسلام آبادخبر: عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اصلا در برجام اجازه بازرسی از مراکز نظامی به هیچ کس داده نشده و پرونده "پی ام دی" که مربوط به مسائل احتمالی نظامی ایران بود، در برجام بسته شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، محمد جواد جمالی عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو باشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در واکنش به سخنان اخیر "نیکی هیلی" اظهار داشت: اصلا در برجام اجازه بازرسی از مراکز نظامی به هیچ فردی داده نشده و پرونده "پی ام دی" که مربوط به مسائل احتمالی نظامی ایران بود، در برجام بسته شد.

 

وی افزود: آژانس اعلام کرد که این پرونده بسته شده و ایران هیچ مشکلی از لحاظ فعالیت نظامی ندارد.

 

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی گفت: این موضوع هیچگاه در روابط بین الملل سابقه نداشته که رئیس هیئت نمایندگی یک کشوری در سازمان ملل، رئیس سازمان انرژی اتمی را این چنین بازخواست کند.

 

جمالی ادامه داد: ما تنها یک‌بار در رابطه با پارچین آن هم برای اثبات حسن نیتمان اجازه بازرسی را دادیم که همان زمان اکثر کارشناسان امنیتی و نظامی آمریکا نامه‌ای نوشتند و در آن اعلام کردند که ایران هیچ تلاش نظامی هسته‌ای ندارد.

 

وی عنوان کرد: ما در رابطه با امنیت شوخی نداریم و دولت به همراه سایر قوا با مسائلی که در تضاد با منافع ملی و امنیت ملی با حساسیت برخورد می‌کنند.

 

عضو کمیسیون امینت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان گفت: بازدید از مراکز غیر نظامی هم با حضور ما انجام می‌شود و بدون حضور ما، خارجی‌ها اجازه بازدید از مراکز غیرنظامی را ندارند.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد