روایت طلبه نخبه تهرانی از دیدار با رهبر معظم انقلاب

کد خبر: 298442
|
10:59 - 1396/06/08
نسخه چاپی
روایت طلبه نخبه تهرانی از دیدار با رهبر معظم انقلاب
اسلام آبادخبر: نویسنده و طلبه برگزیده تهرانی گفت مواجهه رهبر معظم انقلاب حتی با کسانی که در جلسه بدون وقت قبلی و اجازه اظهار نظر می کردند بسیار خوب و شگفت آور بود.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، فاطمه احمدی، طلبه برگزیده حوزه علمیه تهران با اشاره به دیدار اخیر طلاب حوزه های علمیه تهران با رهبر معظم انقلاب، فضای این جلسه را نسبت به سال گذشته بهتر و پویاتر ارزیابی کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب نیز در این دیدار از پیشنهادات، انتقادات و طرح آسیب ها از سوی طلاب استقبال کرده و طرح مباحث را مثبت ارزیابی کردند.

وی با اشاره به مباحثی که در این دیدار و در حضور رهبر معظم انقلاب ارائه کرده بود، گفت: مباحث خود را با طرح مقدمه ای در مورد اهمیت و نقش حقیقی زن در عرصه های دینی و علمی آغاز کرده و  پس از آن در خصوص آسیب های جابجایی نقش های زن و مرد مطالبی را بیان کردم.

طلبه و نویسنده حوزه علمیه تهران تصریح کرد: در ادامه مباحث خود در محضر رهبر معظم انقلاب به غنای علمی زن در جایگاه همسری، مادری و دختری اشاره کرده و اینکه این غنا تا چه حد می تواند در کاستن از آسیب های اجتماعی مؤثر باشد، مباحث خود را ادامه دادم.

وی در ادامه به دغدغه خود در خصوص غنای علمی زن در محضر رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: غنای علمی زن در الهی شدن خانواده، تربیت فرزندان و مصونیت خانواده از آسیب ها نقش بسیاری مؤثری دارد و ایشان و در این زمینه پیشنهادهای علمی و دینی خود را  محضر رهبر معظم انقلاب تقدیم کردم.

خانم احمدی نشاط رهبر معظم انقلاب را در افزایش نشاط و شادابی طلاب بسیار حائر اهمیت عنوان کرد و افزود: با وجود اینکه در این جلسه نکات چالشی و مباحث بحث بر انگیز مطرح شد با این وجود هم طلاب و هم رهبر معظم انقلاب از این جلسه احساس رضایت و خشنودی داشتند.

وی یادآرو شد: مواجهه رهبرمعظم انقلاب حتی با کسانی که در جلسه بدون اجازه اظهار نظر می کردند بسیار خوب بود و شگفت آور بود و در پایان جلسه رهبر معظم انقلاب از اظهار نظرهای مطرحش در جلسه از سوی حاضران و طلاب سخنران ابراز خشنودی و خرسندی کردند.

منبع: خبرگزاری رسا

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد