رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آباد غرب خبر داد:

حادثه رانندگی در محور کرمانشاه به اسلام آبادغرب 2 مصدوم برجای گذاشت + تصاویر

کد خبر: 298474
|
12:21 - 1396/06/11
نسخه چاپی
حادثه رانندگی در محور کرمانشاه به اسلام آبادغرب 2 مصدوم برجای گذاشت + تصاویر
اسلام آبادخبر: رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آبادغرب از واژگونی یک دستگاه سمند و مصدوم شدن 2 نفر در این حادثه خبر داد.

غلام اسدی رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو بااسلام آباد خبر،  از واژگونی یک دستگاه سمند و مصدوم شدن 2 نفر در این حادثه خبر داد.

 

وی افزود: صبح امروز در در محور کرمانشاه به اسلام آبادغرب  یک دستگاه سمند واژگون شده که به محض اطلاع سریعا" تیم امدادرسانی جمعیت هلال احمر در محل حادثه حاضر گردید.

 

 

اسدی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه فوتی نداشته، گفت: 2 مصدوم حادثه پس از اقدامات درمانی اولیه توسط هلال احمر به بیمارستان حضرت امام خمینی (ره) منتقل گردیدند.

 

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آباد غرب  با اشاره به حادثه عصر روز گذشته نیز گفت: در تاریخ 96/6/10ساعت 17:22از طریق مرکز گزارش یک فقره تصادف در محور حمیل به ایلام روبروی پاسگاه منصوری اعلام شد که آمبولانس هلال احمر به محل اعزام گردید که در این جادثه یک دستگاه پژو پارس واژگون شده و همه  5 سرنشین آن مصدوم شده بودند.

 

وی افزود: این حادثه نیز خوشبختانه هیچ فوتی نداشت و  3 تن از مصدومین  توسط هلال احمر و 2 تن دیگر از مصدومین توسط اورژانس به بیمارستان اسلام آبادغرب انتقال داده شدند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها