انتصاب "آقازاده‌ها" باعث نارضایتی همه شده است/ این ظلم به جامعه است/ سازمان بازرسی بر روند انتصاب‌ها نظارت کند

کد خبر: 298544
|
09:12 - 1396/06/19
نسخه چاپی
انتصاب "آقازاده‌ها" باعث نارضایتی همه شده است/ این ظلم به جامعه است/ سازمان بازرسی بر روند انتصاب‌ها نظارت کند
اسلام آبادخبر: عضو فراکسیون مستقلین مجلس در خصوص انتصاب آقازاده‌ها در پست‌های مدیریتی کشور گفت: این مسئله باعث نارضایتی همه شده، چرا این انتصاب‌ها موجب حذف شایسته‌سالاری از جامعه می‌شود و اگر شایسته‌سالاری را از جامعه حذف کنیم، مسائل و مشکلات زیادی به وجود می‌آید.

به گزارشاسلام آباد خبر، سمیه محمودی عضو فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو باشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص انتصاب آقازاده‌ها در پست‌های مدیریتی کشور اظهار داشت: یکی از مواردی که در کشور ما رواج دارد، سمت گرفتن افراد معدودی در پست‌های مختلف است و این افراد فقط پست‌شان عوض می‌شود و هیچ شخص جدیدی وارد سیستم مدیریتی کشور نمی‌شود.

 

وی با بیان اینکه ما چیزی به اسم چرخش نخبگان در کشور نداریم افزود: این مسئله باعث نارضایتی همه شده و مسلما کسانی که در راس هستند باید از این کار جلوگیری کنند چرا این انتصاب‌ها موجب حذف شایسته‌سالاری از جامعه می‌شود و اگر شایسته‌سالاری را از جامعه حذف کنیم، مسائل و مشکلات زیادی به وجود می‌آید.

 

عضو فراکسیون مستقلین مجلس گفت: آنچه که در کشور مهم است همین موضوع شایسته‌سالاری است نه اینکه برخی "آقازاده" باشند و بیایند در مسئولیتی قرار بگیرند، این در بحث‌های انتخاباتی هم وجود دارد و هر کسی سعی می‌کند امتیازی بگیرد و در انتخابات ورود پیدا کند.

 

محمودی ادامه داد: این اتفاق به صلاح کشور نیست و به نظرم سازمان بازرسی باید نظارتی بر روند این انتصاب‌ها داشته باشد چرا که اگر به این موضوع رسیدگی نشود ممکن است مشکلاتی از قبیل فرار نخبگان، افسردگی جوانان و برخی پیامدهای اجتماعی ایجاد شود.

 

وی در پایان گفت: ممکن است شخصی پدر یا مادرش مسئول باشند و خود او هم فرد شایسته‌ای باشد اما اگر این هم وجود نداشته باشد و آن "آقازاده" به سمتی برسد قطعا در حق جامعه ظلم شده است و ما شدیدا این را خلاف اصول می‌دانیم و جزو مخالفان این انتصاب‌ها هستیم.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد