رقابت های کشتی پهلوانی قهرمانی کشور در اسلام آبادغرب؛

نفرات برتر مهارت های فردی مشخص شدند + تصاویر

کد خبر: 298595
|
17:10 - 1396/06/22
نسخه چاپی
نفرات برتر مهارت های فردی مشخص شدند + تصاویر
اسلام آبادخبر: مسابقات پهلوانی زورخانه ای بزرگسالان کشور در دو رده سنی 19 تا 30 و 31 تا 40 سال 1396 با عنوان یادواره سرداران شهید داریوش ریزوندی و محمود شهبازی در اسلام آباد غرب از توابع استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، مسابقات پهلوانی زورخانه ای بزرگسالان کشور در دو رده سنی 19 تا 30 و 31 تا 40 سال 1396 با عنوان یادواره سرداران شهید داریوش ریزوندی و محمود شهبازی در اسلام آباد غرب از توابع استان کرمانشاه برگزار شد.

 

این مسابقات در رشته کباده 31 تا 40 سال کشور روز چهارشنبه 22 شهریورماه جاری در سالن ورزشی شهید شهبازی اسلام آباد غرب به پایان رسید که سیدمحسن جوادی از استان فارس از دیگر رقبای خود پیشی گرفته و قهرمان این دوره از رقابتهای سنگ رده سنی 31 تا 40 سال شد.

 


گفتنی است: ادامه ی مسابقات با رشته کباده 90+ کیلوگرم در سالن ورزشی شهید شهبازی اسلام آباد غرب برگزار شد که حامد عباسی از استان همدان از دیگر رقبای خود پیشی گرفته و قهرمان این دوره از رقابتهای کباده 90+ کیلوگرم رده سنی 19 تا 30 سال شد.

 


به گزارشاسلام آبادخبر؛  این رقابتها با عنوان شهدا پهلوانان حقیقی در حالی پیگیری شد که محمدرضا دهقان (کردستان) بر روی سکوی دوم قرار گرفت و دیگر ورزشکاران شرکت کننده در این رشته با توجه به عدم دست یابی به امتیازات لازم از رفتن بر روی سکوهای قهرمانی بازماندند.

 


برهمین اساس جواد زارعشاهی از استان یزد توانست قهرمان رشته سنگ 90+ کیلوگرم رده سنی 19 تا 30 سال بزرگسالان کشور در کرمانشاه شود.

 


در این رقابتها صادق رهنما (کرمانشاه) و افراسیاب صالحی (کرمان) به ترتیب روی سکوهای دوم و سوم قرار گرفتند


همچنین مسابقات در رشته میل بازی 31 تا 40 سال کشور نیز روز چهارشنبه 22 شهریورماه جاری در سالن ورزشی شهید شهبازی اسلام آباد غرب همزمان برگزار شد که ابوالفضل طاووسی از استان اصفهان از دیگر رقبای خود توانست پیشی بگیرد و قهرمان این دوره از رقابتهای میل بازی رده سنی 31 تا 40 سال شود.

 

 

 در ادامه رقابت ها: طاها بهارمست (کردستان) نیز  بر روی سکوی دوم قرار گرفت و دیگر ورزشکاران شرکت کننده در این رشته با توجه به عدم دست یابی به امتیازات لازم از رفتن بر روی سکوهای قهرمانی بازماندند.


.

 همچنین علیرضا گلشیرازی نیز توانست از استان اصفهان قهرمان رشته سنگ رده سنی 31 تا 40 سال بزرگسالان کشور در کرمانشاه شود.

 

 

لازم به ذکر است: جواد فرخی (فارس) توانست بر روی سکوی دوم قرار بگیرد و دیگر ورزشکاران شرکت کننده در این رشته به امتیازات لازم از رفتن بر روی سکوهای قهرمانی بازماندند.

 


به گزارشاسلام آبادخبر؛ مسابقات رشته سنگ 90- کیلوگرم هزمان در حال پیگیری بود که رسول شجاعی از استان کرمان از دیگر رقبای خود پیشی گرفت و قهرمان این دوره از رقابتهای سنگ90- کیلوگرم رده سنی 19 تا 30 سال شد.

 


و مصطفی امینی (چهارمحال و بختیاری) و امیر مرادی (کرستان) به ترتیب روی سکوهای دوم و سوم قرار گرفتند.

 

خاطر نشان می گردد: ادامه این پیکارها در دیگر رشته های تیمی زورخانه ای و هنرهای فردی در حال پیگیری است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد