رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آباد غرب خبر داد:

واژگونی دو خودروی پژو ٤٠٥ و 206 در محور كرمانشاه به اسلام آباد غرب + تصاویر

کد خبر: 298607
|
09:25 - 1396/06/24
نسخه چاپی
واژگونی دو خودروی پژو ٤٠٥ و 206 در محور كرمانشاه به اسلام آباد غرب + تصاویر
اسلام آبادخبر: رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آبادغرب از واژگونی دو خودروی پژو ٤٠٥ و پژو 206 در محور كرمانشاه به اسلام آباد غرب خبر داد.

غلام اسدی رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو بااسلام آباد خبر،  از واژگونی دو خودروی پژو 405٤٠٥ و پژو 206 در محور كرمانشاه به اسلام آباد غرب خبر داد.

 

وی افزود: عصر روز گذشته  ساعت 16:15دقیقه در در محور کرمانشاه به اسلام آبادغرب نرسيده به گردنه چهارزبر یک دستگاه سواري پژو ٤٠٥ واژگون شده که به محض اطلاع سریعا" تیم امدادرسانی جمعیت هلال احمر در محل حادثه حاضر گردید.

 

اسدی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه فوتی نداشته، گفت: یک نفر از  مصدومان حادثه پس از اقدامات درمانی اولیه توسط هلال احمر به بیمارستان حضرت امام خمینی (ره) منتقل گردیدند.

 

 

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آباد غرب  با اشاره به حادثه شامگاه گذشته نیز گفت: در تاریخ: 96/6/24 ساعت 20:49 دقیه از طریق مرکز گزارش یک فقره تصادف محوراسلام آباد غرب ب طرف كرمانشاه نرسيده به روستاي حسن آباد اعلام شد که آمبولانس هلال احمر به محل اعزام گردید که در این جادثه یک دستگاه پژو 206 واژگون شده و همه  5 سرنشین آن مصدوم شده بودند.

 

وی افزود: این حادثه نیز خوشبختانه هیچ فوتی نداشت و  1 تن از مصدومین  توسط هلال احمر به بیمارستان اسلام آبادغرب انتقال داده شدند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد