رییس اداره سواد آموزی آموزش وپرورش اسلام آباد غرب خبر داد:

واریز حق بیمه آموزش دهندگان اداره سواد آموزی اسلام آبادغرب

کد خبر: 298654
|
14:13 - 1396/06/26
نسخه چاپی
واریز حق بیمه آموزش دهندگان اداره سواد آموزی اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: رییس اداره سواد آموزی آموزش وپرورش اسلام آباد غرب از واریز حق بیمه آموزش دهندگان اداره سواد آموزی خبر داد .

به گزارشاسلام آباد خبر،  فرهاد فولادی ،رئیس اداره سواد آموزی آموزش وپرورش اسلام آباد غرب از واریز حق بیمه آموزش دهندگان اداره سواد آموزی خبر داد .
 

وی گفت: امسال حجم ابلاغی اداره کل آموزش و پرورش استان برای تحت پوشش بردن در دوره های مختلف سوادآموزی درشهرستان 787 نفر می باشد.

 

رییس اداره سواد آموزی آموزش وپرورش اسلام آباد غرب در جلسه توجیهی آموزش دهندگان  ضمن بیان این که در فرمایشات گرانقدر امام راحل (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری آموختن علم و دانش و ریشه کنی بیسوادی مورد تاکید قرار گرفته است افزود : بزرگترین ظرفیت کشور منابع انسانی بوده و توسعه منابع انسانی و ایجاد مهارت ، موتور توسعه را به حرکت در می آورد که ریشه کنی بیسوادی اقدامی عملی در حوزه اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال می باشد.

 

 

وی ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی نگاه ویژه ای به سواد آموزی و تحصیل علم صورت گرفت و  ریشه کنی بیسوادی امروز نیز از سیاست های مهم دولت بوده که تحقق به این مهم  ظرفیت تمامی دستگاههای تاثیر گذار در جامعه را می طلبد.

 

فولادی در ادامه به حجم ابلاغی سال 97-96 اشاره کرد و گفت: از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان حجم ابلاغی نهضت سوادآموزی برای شهرستان اسلام آباد غرب  در سال جاری 787 نفر شامل: 442 نفر دوره سوادآموزی، 120 نفر دوره تحکیم و 225 نفر هم دوره انتقال می باشند

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد