فرمانده مرزبانی ناجا ؛

سرباز ربوده شده ایرانی زنده است

کد خبر: 298670
|
10:22 - 1396/06/27
نسخه چاپی
سرباز ربوده شده ایرانی زنده است
اسلام آبادخبر: فرمانده مرزبانی ناجا اعلام کرد: سعید براتی سرباز ربوده شده سیستان و بلوچستانی زنده است و همچنان پیگیر برگرداندن او به کشور هستیم.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا   افزود: آخرین پیگیرهایی که داشته ایم و همچنان دنبال آن هستیم، این است که از طریق سیستم های اطلاعاتی و دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران و هم از طریق اقوام منطقه دو طرف (منطقه مرزی چاهندو میرجاوه سیستان و بلوچستان) مطلع شدیم که این سرباز در اختیار آنان بوده و زنده است.

 12 نفر از ماموران مرزبانی نیروی انتظامی متشکل از سه نیروی کادر و 9 سرباز وظیفه اوایل اردیبهشت ماه امسال در منطقه مرزی چاهندو میرجاوه سیستان و بلوچستان به هنگام تعویض پست، مورد حمله و کمین تروریست ها قرار گرفتند که در این این میان سعید براتی یکی از سربازان وظیفه ربوده شد.

سردار رضایی اضافه کرد: اکنون در حال رایزنی هستیم تا این سرباز را به خانواده اش باز گردانیم.

وی ضمن ابراز امیدواری نسبت به بازگرداندن این سرباز ایرانی به وطن، افزود: از دولت پاکستان و مسئولان پاکستانی در این زمینه درخواست داشتیم که سرباز ایرانی سالم به کشور بازگردد که آنان در این خصوص تلاش می کنند.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی اضافه کرد: حتی در این خصوص سفیر ایران در پاکستان نشست هایی با دادستان کل پاکستان برگزار کرده تا سرباز یاد شده سالم به آغوش خانواده خود بازگردد.
 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها