جزئیات قتل ۴ عضو یک خانواده با تفنگ شکاری در اسلام آباد غرب؛

انگیزه قتل در اسلام آبادغرب در حال بررسی است/خالی بودن جای مشاوره و راهکارهای تربیتی در جامعه

کد خبر: 298673
|
22:36 - 1396/06/27
نسخه چاپی
انگیزه قتل در اسلام آبادغرب در حال بررسی است/خالی بودن جای مشاوره و راهکارهای تربیتی در جامعه
اسلام آبادخبر: عصر امروز یک نفر با هویت مشخص در شهرستان اسلام آباد غرب با سلاح گرم و به ضرب پیاپی گلوله 3 عضو خانواده خود را به قتل رسانده و سپس خودکشی نمود.

به گزارشاسلام آبادخبر، عصر امروز یک نفر با هویت مشخص در شهرستان اسلام آباد غرب با سلاح گرم و به ضرب پیاپی گلوله 3 عضو خانواده خود را به قتل رسانده و سپس خودکشی نمود.

 

صادق عزیزی دادستان شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو با اسلام آبادخبر،  در این رابطه اظهار کرد: عصر امروز صدای شلیک های پی در پی از داخل یک منزل مسکونی در منطقه 700دستگاه اسلام آبادغرب به گوش می رسد که عوامل انتظامی شهرستان پس از دریافت اخبار مردمی سریعا" وارد عمل شدند.

 

وی افزود: در صحنه ای دلخراش و رقت انگیز آقای ه.ا  پدر 37 ساله خانواده با یک قبضه اسلحه شکاری پران، همسر و دو فرزند دختر 4 و 10 ساله خود را به قتل رسانده است و قاتل پس از ارتکاب این جنایت هولناک خودکشی کرده است.

 

دادستان شهرستان با بیان اینکه؛ علت و انگیزه این جنایت هولناک در دست بررسی است، گفت: این حادثه واقعا" بسیار ناراحت کننده است که شخصی بر اثر یک عصبانیت لحظه ای دست به چنین اقدامی بزند.

و علت این حوادث باید مشخص شود.

 

به گزارشاسلام آبادخبر، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه نیز با تشریح این قتل خانوادگی در شهرستان اسلام آبادغرب، گفت: عوامل انتظامی با جدیت به دنبال یافتن علت و انگیزه قتل هستند.


سرهنگ آمویی از مردم خواست با شایعه پراکنی و انتشار اخبار غیرموثق، فضای شهرستان را ملتهب نکنند و منتظر اعلام خبرهای بعدی از سوی نیروی انتظامی باشند.

 

 

به گزارشاسلام آبادخبر، از منابع غیر رسمی شنیده شد؛ پدر۳۷ ساله دو دختر ۴و10 ساله  وهمسر۳۲ ساله خود رابااسلحه شکاری به قتل رساند وبعد طی تماسی بابرادرخود میگوید بچه ها رابه قتل رسانده وبا همان اسلحه به زندگی خویش پایان می دهد، گفته می شود پدر خانواده  مغازه پارچه فروشی دارد و مشکل مالی نداشته اند.

 

بدیهی است؛ تجسم این حادثه برای هر انسان آزاده ای بسیار دلخراش می باشد، لذا مسئولین امر با ریشه یابی چنین مسائلی  باید مشکلات موجود را شناسایی نموده که چه عاملی باعث شده که فردی که ظاهرا" زندگی آرامی داشته پس از دست زدن به این جنایت هولناک با شلیک گلوله به زندگی خود هم پایان دهد.

 

واقعا" با بروز چنین اتفاقاتی می توان به راحتی پی برد جای مشاوره و مراقبت های روحی روانی در جامعه ما خالی است تا راهکاری تربیتی و پیشگیرانه را در جامعه و خانواده ها اعمال نمایند که شاهد چنین حوادث  تلخ و ناراحت کننده ای نباشیم.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها