خودرو و تبلت‌های خریداری شده برای شورای شهر هنوز تحویل اعضا نشده است/ بنده چون دوره قبل هم عضو شورا بودم از همان "اتومبیل" قبلی استفاده می‌کنم

کد خبر: 298677
|
10:40 - 1396/06/28
نسخه چاپی
خودرو و تبلت‌های خریداری شده برای شورای شهر هنوز تحویل اعضا نشده است/ بنده چون دوره قبل هم عضو شورا بودم از همان "اتومبیل" قبلی استفاده می‌کنم
اسلام آبادخبر: عضو شورای شهر تهران در خصوص خرید تبلت و خودرو برای اعضای شورای شهر گفت: این وسایل هنوز تحویل اعضای شورای شهر نشده است.

به گزارشاسلام آباد خبر، محمد سالاری عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص خرید تبلت و خودرو برای اعضای شورای شهر اظهار داشت: این وسایل هنوز تحویل اعضای شورای شهر نشده است.

 

وی افزود: دوره قبل هم این کار انجام شد و هر دوره یک ماشین در اختیار اعضای شورای شهر می‌گذارند و در پایان دوره هم از آن‌ها تحویل می‌گیرند.

 

عضو شورای شهر تهران گفت: از خرید‌های این دوره اطلاعی ندارم ولی دوره قبل یک ماشین در اختیار همه اعضای شورای شهر گذاشتند که ما هم چون دوره قبل عضو بودیم از همان استفاده می‌کنیم و علاوه‌بر خودرو یک لپ‌تاپ هم به اعضا دادند تا کارهای شورا را انجام دهند.

 

سالاری عنوان کرد: این وسایل تحویل دفتر اعضا می‌شود و در پایان دوره هم باید وسایل را تحویل بدهند.

 

عضو شورای شهر تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه " آیا وسایل نمایندگان دوره پیش از آن‌ها تحویل گرفته نشده که شورا خودرو جدید برای اعضا خریداری کرده است؟" گفت: مسلما باید تحویل گرفته شده باشد، البته من این خریدهای جدید را هنوز ندیده‌ام و آن‌ها را تحویل نداده‌اند ولی اگر هم تحویل دهند به صورت امانت است و در پایان دوره باید خودرو و سایر وسایل را تحویل دهیم.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد