مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسلام آبادغرب مطرح کرد:

یکی از درس های بارز دوران دفاع مقدس ولایتمداری است

کد خبر: 298778
|
12:22 - 1396/07/04
نسخه چاپی
یکی از درس های بارز دوران دفاع مقدس ولایتمداری است
اسلام آبادخبر: مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسلام آبادغرب گفت: یکی از درس های بارز از دوران دفاع مقدس را می توان همین مبحث ولایتمداری بیان نمود.

حجت الاسلام احداله جهانی در گفتگو بااسلام آباد خبر، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس، یادآور بزرگداشت حماسه ها و دلاوری های رزمندگان، مردان و زنانی است که برای دفاع از ارزش ها ی انقلاب اسلامی و آرمان های امام امت؛ لحظه ای قصور و کوتاهی را برای خود جایز نشمردند و با خلق حماسه ها و فداکاری های خود لحظات باشکوهی را در تاریخ این سرزمین و بالاخص در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای آیندگان و تمام دوستان انقلاب ثبت نمودند.

 

وی افزود: هفته دفاع مقدس در مقام ارج نهادن به ساحت مردان و زنانی است که توانستنمد در مقابل تمام هجمه ها و زیاده خواهی های دو بلوک استعمارگر شرق و غرب با تمام توان و دارایی خود بایستند و با لبیک به ندای ولایت، صحنه هایی از مقاومت را خلق نمایند که سابقه این نوع نبرد و گفتمان، جز در نبردهای صدر اسلام در هیچ جایی دیگر یافت نمی شود.

 

حجت الاسلام جهانی تصریح کرد: یکی از درس های بارز از دوران دفاع مقدس را می توان همین مبحث ولایتمداری بیان نمود. تبعیت محض از امام راحل(ره) در تمامی صحنه ها و درگیری های نظامی؛ را می توان به عنوان بالاترین عامل و فاکتور در این زمینه دانست.

 

وی خاطرنشان کرد: اخلاص در عمل و نیت، توسط تک تک رزمندگان یکی از جلوه های موفقیت در ادامه جنگ و کسب فتح های پی در پی توسط رزمندگان در جبهه های مختلف بود. عاملی که باعث گردید جبهه رزمندگان خودی علی رغم کمبود و گاهی نبود تجهیزات و ادوات جنگی، بر ارتش تا بُن دندان مسلح صدام و رژیم بعث عراق فارغ آینده و پیروزی های بزرگی را برای جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی کسب نماید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد