رزمایش حیدر کرار به منظور ارزیابی آمادگی رزمی یگان ها برگزار می شود/ برنامه های نیروی زمینی ارتش برای راهپیمایی اربعین

کد خبر: 298811
|
14:05 - 1396/07/05
نسخه چاپی
رزمایش حیدر کرار به منظور ارزیابی آمادگی رزمی یگان ها برگزار می شود/ برنامه های نیروی زمینی ارتش برای راهپیمایی اربعین
اسلام آبادخبر: فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور ارزیابی آمادگی رزمی یگان های خودش تقریبا در هر فصلی رزمایش ویژه ای را انجام می دهد.

به گزارشاسلام آباد خبر، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگارمرصاددر خصوص رزمایش حیدر کرار ارتش در منطقه قصرشیرین اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور ارزیابی آمادگی رزمی یگان های خودش تقریبا در هر فصلی رزمایش ویژه ای را انجام می دهد. در این فصل نیز با توجه به اینکه یگان های نیروی زمینی در منطقه مستقر هستند، تصمیم گرفتیم که در منطقه مرزی قصرشیرین رزمایش را انجام دهیم.

وی افزود: یگان ها به اهدافی که پیش بینی کردیم دست یافتند و رزمایش را در سطح عالی ارزیابی می کنم و برای همه همرزمانم آرزوی موفقیت می کنم.

وی در خصوص زمان باقی مانده از رزمایش نیز گفت: 5 روز از رزمایش گذشته است و پیش بینی می کنیم که 10 الی 12 روز دیگر نیز در منطقه حضور داشته باشند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: مرحله سوم رزمایش تمام شده است و مرحله 4 و 5 نیز که انجام شود منطقه ترک را می کنیم.

وی در خصوص برنامه های ارتش برای راهپیمایی اربعین نیز گفت: امسال مسئولیت زوار در منطقه بر عهده نیروی زمینی است و ما نیز موکب ها و ایستگاه های صلواتی زیادی را پیش بینی کردیم. همچنین امنیت منطقه را ارزیابی می کنیم که امنیت زوار محترم را برقرار کنیم و پیش بینی ما این است که خدمتگزار خوبی برای زائرین باشیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد