صبح امروز برگزار شد/

نشست هماهنگي اردوي راهيان نور مدارس پسرانه شهرستان اسلام آباد غرب

کد خبر: 298957
|
10:07 - 1396/07/19
نسخه چاپی
نشست هماهنگي اردوي راهيان نور مدارس پسرانه شهرستان اسلام آباد غرب
اسلام آبادخبر: صبح امروز نشست هماهنگي اردوي راهيان نور مدارس پسرانه شهرستان اسلام آباد غرب برگزارشد.

به گزارشاسلام آباد خبر، نشست هماهنگي اردوي راهيان نور مدارس پسرانه شهرستان اسلام آباد غرب صبح امروزچهار شنبه 19مهر ماه با حضور مدیر اداره آموزش و پرورش، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اسلام آباد غرب، معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان و مدیران دوره ی متوسطه دوم ،در محل سالن جلسات این اداره برگزارشد.

 

 

مدیر اداره آموزش و پرورش اسلام آباد غرب ضمن تاکید بر حفظ ارزشها و نشاط دانش آموزان بر تقویت روحیه بصیرت و هویت دینی، فرهنگی دانش آموزان اشاره کرد و افزود عمل  بر پایه اصول و ارزشهای اسلامی و فرهنگی رمز موفقیت ما در تمام عرصه هاست  و یکی از این ارزشها حفظ یاد و خاطره شهیدان دوران دفاع مقدس است  که اردوی راهیان نور بهترین فرصت برای حفظ این ارزشهاو ادای دین به شهداست.

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیز ضمن تقدیر و تشکر از فعالیتهای آموزش و پرورش شهرستان اسلام آبادغرب در این راستا، بر حفظ ارزشهای دفاع مقدس تاکید کرد وی افزود الگوی راهیان نور یکی از بهترین راههای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت در بین آینده سازان فرداست.

 

در اين جلسه بر اساس دستورالعمل اجرايي اين اردو نسبت به تبيين وظايف هر دو نهاد و برنامه ريزي هاي لازم در جهت بهتر برگزار نمودن آن، صورت پذيرفت كه حاضرين در جلسه نظرات خود را در چارچوب اهداف و برنامه هاي فرهنگي و تربیتی بيان نمودند.

 

 

 اردوی راهیان نور در دو دوره در تاریخ های 24 و 29 مهرماه 96 دانش آموزان مدارس دخترانه و 13 و 28 آبان ماه 96 دانش آموزان مدارس پسرانه دوره متوسطه نظری وفنی به مناطق عملیاتی کشور اعزام خواهند شد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد