رییس اداره مخابرات اسلام آبادغرب اعلام کرد:

سرویس "تماس بان" همراه اول رایگان است و هزینه ای ندارد

کد خبر: 299019
|
10:36 - 1396/07/23
نسخه چاپی
 سرویس "تماس بان"  همراه اول رایگان است و هزینه ای ندارد
اسلام آبادخبر: رئیس اداره مخابرات شهرستان اسلام آبادغرب گفت: سرویس "تماس بان" همراه اول رایگان است.

به گزارشاسلام آباد خبر، اخیراً مطلبی بدین مضمون در شبکه های اجتماعی منتشر شده که؛ شرکت مخابرات در ازای هرپیامکی که در خصوص در دسترس نبودن بشما میدهد، مشترک مورد نظردردسترس نمیباشد، تماس شما ازطریق پیامک به ایشان اعلام خواهد شد,مبلغ ۵۰۰تومان  به حساب شما منظور میکند و نام این سیستم را " تماس بان " نامیده!

 


جهت غیر فعال نمودن این سیستم، عدد ۵ را به ۹۹۱۴ ارسال نمایید این پیام را به گروه های دیگر بفرستیدتا همه از این موضوع آگاه شوند.

خبرنگار اسلام آبادخبر به محض اطلاع از این موضوع صحت و سقم آن را از مخابرات شهرستان جویا شده است؛

 



مهندس حاصلی رییس مخابرات شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو با اسلام آبادخبر ضمن کذب خواندن این موضوع اظهار کرد:  این پیام توسط افراد نا آگاه یا شاید شرکتهای رقیب و در جهت ضربه زدن به همراه اول نوشته شده و صحت ندارد.

 


وی افزود: در واقع مخابرات با ارائه این سرویس به مشترک انگیزه تماس مجدد از دست رفته را  میدهد و باعث سود همراه اول است پس لزومی ندارد  با هزینه دار  کردن این سرویس آنرا محدود و کم استفاده  کند.از طرفی 500 تومان هزینه حدود 12 دقیقه تماس همراه اول است و اصلا" منطقی نیست که برای یک سرویس این پول را بگیرند.



مهندس حاصلی خاطرنشان کرد: مشترکینی که تاکنون از این سرویس استفاده نکرده یا بر اساس پیام کذب فوق سرویس "تماس بان" خود را غیر فعال کرده اند برای فعالسازی مجدد این سرویس رایگان عدد 1 لاتین را به 9914 پیامک نمایند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد