فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب خبر داد:

باند تهیه و توزیع مواد مخدر در اسلام آبادغرب متلاشی شد

کد خبر: 299023
|
09:59 - 1396/07/24
نسخه چاپی
باند تهیه و توزیع مواد مخدر در اسلام آبادغرب متلاشی شد
اسلام آبادخبر: فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از دستگيري اعضای باند تهیه و توزیع مواد مخدر خبر داد و گفت: از مخفيگاه متهمان مقادير قابل توجهي مواد مخدر صنعتي و سنتي بسته بندی شده و آماده فروش کشف شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، سرهنگ بهروز سرتیپ نیا در تشریح این خبر گفت: در راستاي تدابير اتخاذ شده و همچنين پاسخ به درخواست ها و دغدغه هاي شهروندان در یکی از محله های شهر اسلام آبادغرب در خصوص برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر، تيم هاي عملياتي پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اقدامات خود را در اين خصوص آغاز کرده و طي 24 ساعت گذشته موفق به شناسايي يک باند هشت نفره توزيع مواد مخدر در محدوده مذکور شدند.

 

 

 فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب افزود: نتيجه تحقيقات در اختيار مقام قضائي قرار گرفت که بنابر مفاد پرونده دستور بازداشت متهمان و بازرسي از مخفيگاه آنها صادر شد و تيم هاي عملياتي شب گذشته براي دستگيري متهمان وارد عمل شدند.

 


سرهنگ سرتیپ نیا ادامه داد: با هماهنگي هاي انجام شده مخفيگاه متهمان محاصره شده و در اين عمليات سر باند و هفت نفر از اعضای این باند که به صورت گسترده در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهر فعالیت داشتند در مخفیگاهشان در حال بسته بندي مواد مخدر بودند، دستگیر و مقادیر زیادی مواد مخدر صنعتی و سنتی از آنان کشف شد.

 

 

وی عنوان کرد: متهمان پس از دستگیری به پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان منتقل شدند، که پس از بازجویی های فنی و جمع آوری مدارک و دلایل تحویل مقام قضائی شدند که سر کرده باند با قرار بازداشت موقت و سایر اعضا با قرارهای وثیقه مناسب راهی زندان شدند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد