بیوگرافی صدف خادم دختر بوکسور +عکس های صدف خادم

کد خبر: 299038
|
07:25 - 1396/07/24
نسخه چاپی
بیوگرافی صدف خادم دختر بوکسور +عکس های صدف خادم
اسلام ابادخبر: بیوگرافی صدف خادم دختر بوکسور خانم خادم در سومین روز از بهمن ماه ۱۳۷۳ در شهر تهران به دنیا امده است مشهور ترین دختر بوکسور ایرانی است که به دلیل درخش در رقابت های جهانی شهرت جهانی پیدا کرده است.

به گزارشاسلام آباد خبر، بیوگرافی صدف خادم دختر بوکسور خانم خادم در سومین روز از بهمن ماه ۱۳۷۳ در شهر تهران به دنیا امده است مشهور ترین دختر بوکسور ایرانی است که به دلیل درخش در رقابت های جهانی شهرت جهانی پیدا کرده است.

 

تحصیلات او لیسانس مهندسی ورزش از دانشگاه تهران است و ورزش خود را در رشته شنا آغاز کرد و بعد مدتی به ورزش بوکس روی اورده است. او با سن کمی که دارد توانسته در رقابت های رزمی موفق ظاهر شود و صاحب افتخارات زیادی گردد او همچنین در تهران
کار مربیگری انجام میدهد و در چند کلاس آموزش بوکس برای بانوان تاسیس نموده است. او در ۱۵ سالگی به بسکتبال رفت ولی به دلیل مصدومیت در و شکستگی پا چند ماهی از میادین بسکتبال به دور ماند و بعد از دوران مصدومیت وارد حرفه بوکس شد. بعد از مصدومیت او رژیم غذایی بسیار منظم و سختی را دنبال کرد چرا که در دوران استراحت وزنش به ۱۰۷ کیلو رسیده بود و با یک رژیم غذایی بسیار سخت توانست وزن خود را به ۷۵ برساند.

تنها دختر بوکسور ایران

 

آلبوم عکس های صدف خادم

 

عکس های صدف خادم بوکسور زن ایران

 

اینستاگرام صدف خادم

 

منبع: مجله مراحم

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد