تصاویر عروسی عشایر و عکس های زنان عشایر در عروسی

کد خبر: 299066
|
09:05 - 1396/07/25
نسخه چاپی
تصاویر عروسی عشایر و عکس های زنان عشایر در عروسی
اسلام آبادخبر: وقتی صحبت از عشایر به میان می آید صحبت از اصالت ایرانی ها به میان کشیده میشود عشایر یعنی اصالت ایرانی یعنی فرهنگ ۷ هزار ساله ایرانی که دست نخورده مانده است از مدل لباس ها گرفته تا نوع و سبک زندگی انها بوی اصالت ایرانی را میدهد.

به گزارشاسلام آباد خبر، وقتی صحبت از عشایر به میان می آید صحبت از اصالت ایرانی ها به میان کشیده میشود عشایر یعنی اصالت ایرانی یعنی فرهنگ ۷ هزار ساله ایرانی که دست نخورده مانده است از مدل لباس ها گرفته تا نوع و سبک زندگی انها بوی اصالت ایرانی را میدهد.

 

جالب است بدانید که ایرانیان اصیل همینعشایرهستند که در مناطق مختلف کشور زندگی میکنند کسانی که هنوز هم طبق سنت های باستانی ایرانی مراسم خود را برگزار میکنند.

تصاویر عروسی عشایر

 

مراسم عروسی عشایر کرمانجبسیار زیبا و با شکوه است و دیدن و تماشای آن خالی از لطف نیست. لباس و پوشش رنگارنگ و درخشان زنان کرمانج و رقص محلی آنها بسبار جالب و دیدنی است. تقریبا رقصی شبیه کردی و شمالی و همه دست به دست هم داده و ردیفی با هم می رقصند.

 

 

رسم جالب و سنت قدیمی در این مراسم در نوع خود جالب است و مهمانان به عروس و داماد هدیه و شاباش تقدیم می کنند. برگزاریمراسم عروسیدر میان عشایر مخصوصاکرمانجبا جشن و پایکوبی و شادی همراه است و این جشن سراسری بوده و همه مردم در آن شرکت می کنند. موسم کوچ عشایر کرمانج هر ساله در تیر ماه تا اواخر مهر ماه آغاز می شود از مراوه تپه استان گلستان کوچ کرده به منطقه قره میدان شهرستان مانه و سملقان در استان خراسان شمالی می رسند.عشایر کرمانجبه دامداری مشغولند. این عشایر از تیره کردهای خراسان شمالی هستند. آنها یکی از اصیل ترین اقوام ایرانی هستند همه آداب و رسوم سنتی ایرانیان باستان را اجرا میکنند.

 

عکس های دختران عشایر کرمانج

رقص سنتی زنان عشایر کرمانج

رقص سنتی زنان عشایر کرمانج

عکس های عشایر کرمانج

رقص زنان عشایر در عروسی 

تصاویر عروسی عشایر کرمانج

تصاویر عروسی عشایر کرمانج

تصاویر عروسی عشایر کرمانج

منبع: مجله مراحم

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد