توسط جمعی از مسئولین شهرستان صورت گرفت/

تقدیر از دستگاه قضایی شهرستان اسلام آبادغرب در راستای پیگیری حقوق عامه مردم

کد خبر: 299150
|
19:11 - 1396/07/30
نسخه چاپی
تقدیر از دستگاه قضایی شهرستان اسلام آبادغرب در راستای پیگیری حقوق عامه مردم
اسلام آبادخبر: جمعی از مسئولین و اصحاب رسانه اسلام آبادغرب از دادستان و رییس دادگستری شهرستان بخاطر اقدامات ارزشمند پیگیری حقوق عامه مردم و ترویج فرهنگ مطالبه گری تقدیر و تشکر نمودند.

به گزارشاسلام آباد خبر، ظهر امروز یکشنبه  مدیر اداره ارشاد اسلامی، رییس شورای شهر اسلام آبادغرب، خبرنگاران و مدیر اداره کتابخانه های شهرستان اسلام آبادغرب با حضور در دادگستری شهرستان از دادستان محترم و ریاست محترم دادگستری شهرستان بخاطر اقدامات ارزشمند پیگیری حقوق عامه مردم و ترویج فرهنگ مطالبه گری  تقدیر و تشکر نمودند.

 

رضا عباسی مدیر اداره ارشاد اسلامی شهرستان در این دیدار گفت: برخی از اقدامات دستگاه قضایی در دید مردم است و آرامش حاکم بر جامعه نتیجه زحمات دستگاه قضایی در کنار دیگر دستگاه های امنیتی است.

 

دکتر نجفی مدیر دادگستری شهرستان نیز اظهار داشت: بیشترین مطالبه حقوق شهروندی در داخل شهر است و مدیران محترم باید بیش از پیش در راستای جلب رضایت مردم تلاش نمایند.

 

وی با بیان اینکه؛ پیگیری حقوق عامه وظیفه دستگاه قضایی است، گفت: دادستان محترم شهرستان با راه اندازی سامانه ارتباط  مستقیم مجازی مردم با دادستانی،  توان و انرژی خاصی در این زمینه گذاشته است و برخی از مشکلات مردمی در کارگروه های تخصصی پیگیری می شود.

 

مسئولین شهرستان پس از دیدار رییس دادگستری با دادستان شهرستان نیز دیدار نمودند و از زحمات ایشان نیز تقدیر و تشکر نمودند.

 

صادق عزیزی دادستان شهرستان با بیان گوشه ای از مشکلات مردم و نیاز به حمایت حقوقی در زمینه های مختلف، گفت: برای خدمات رسانی مطلوب نیاز به یاری همه مردم، مسئولین و اصحاب رسانه  داریم.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد