مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه مطرح کرد:

صدور ۶۱۵میلیارد ریال جریمه برای متخلفان طرح اربعین استان کرمانشاه

کد خبر: 299155
|
08:41 - 1396/08/01
نسخه چاپی
صدور ۶۱۵میلیارد ریال جریمه برای متخلفان طرح اربعین استان کرمانشاه
اسلام آبادخبر: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، از صدور جریمه ۶۱۵ میلیارد ریالی برای متخلفا اقتصادی طرح اربعین در استان خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، داریوش جودکی با اشاره به اجرای طرح نظارتی اربعین از ابتدای ماه محرم در استان کرمانشاه گفت:  از ابتدای ماه محرم و به منظور آماده سازی بستر های امن اقتصادی در سطح استان در مسیر زوار اربعین حسینی (ع)،   اقدام به کنترل و نظارت کلیه واحد های صنفی و خدماتی در حوزه صلاحیت ها و وظایف محوله تعزیرات حکومتی کردیم.

 وی تصریح کرد: به منظور مقابله با هرگونه تخلف احتمالی از سوی این واحد ها توسط گشت مشترک تعزیرات حکومتی و ادارات نظارتی بصورت اعزام گشت های سیار مشترک تدبیر شده است و گشت های سیار این اداره کل علاوه بر بازرسی‌های نوبه‌ای بطور محسوس بر مراکز خدماتی از جمله زائر سرا ها، هتل ها، رستوران های بین راهی، بازار و فروشگاه های سطح شهر و ... نظارت جدی خود را با تعامل و همکاری ادارات نظارتی در این ایام اجرا و در صورت مشاهده تخلف  برخورد قاطع و سریع داشته و اعمال قانون خواهند کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با اشاره به بازدید از موکب های مسیر زوار، گفت: این نظارت ها به منظور پیشگیری از وقوع تخلف احتمالی و سلامت کالا و خدمات ارائه شده به زوار محترم است  و تا چند روز پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

وی  به جزئیات پرونده ها متشکله در مهر ماه و طرح اربعین امسال نیز اشاره کرد و گفت:  تعداد پرونده وارده به شعب تعزیرات حکومتی یک هزار و ۱۳۸ فقره در بخش کالا و خدمات بوده که متخلفان علاوه بر ضبط کالا به مبلغ ۶۱۵ میلیارد و ۱۸۱ میلیون و ۲۹ هزار و ۸۵۸ ریال جزای نقدی محکوم شده اند.

جودکی در پایان با اعلام شماره تلفن سه رقمی ۱۳۵ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ تعزیرات حکومتی گفت: این سامانه آماده دریافت شکایات و پیشنهادات همشهریان محترم است

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد