عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

طرح نمایندگان مجلس آمریکا به برجام خدشه وارد می‌کند/ اجازه بازدید از سایت‌های نظامی داده نمی شود

کد خبر: 299156
|
08:05 - 1396/08/01
نسخه چاپی
طرح نمایندگان مجلس آمریکا به برجام خدشه وارد می‌کند/ اجازه بازدید از سایت‌های نظامی داده نمی شود
اسلام آبادخبر: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: سایت‌های نظامی کشورمان خط قرمز محسوب شده و به هیچ عنوان اجازه بازدید از آنها داده نخواهد شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، سیدقاسم جاسمی در خصوص طرح جدید نمایندگان مجلس سنا برای تغییر برجام و ابدی‌سازی محدودیت‌های ایران در این موافقتنامه بین المللی، گفت: باید اذعان کرد که طبق سخنان رهبر انقلاب به هیچ عنوان برجام دیگری تکرار نخواهد شد و بر این اساس نمی تواند مفاد جدید به برجام اضافه کرد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مذاکراتی در خصوص برجام از سوی کشورمان انجام نخواهد شد، اظهار کرد: بر این اساس آمریکایی ها نمی توانند متن جدیدی را به برجام اضافه کنند.

وی ضمن تاکید بر اینکه دولت ترامپ به دنبال بهانه جویی است و ایجاد چالش در برجام نیز در این راستا تلقی می شود، تصریح کرد: با توجه به اینکه هنوز در برجام اتفاق قابل تاملی رخ نداده و کشورهای اروپایی نیز به آن پایبند هستند لذا اگر قرار باشد خدشه ای به برجام وارد شود به طور حتم ایران نیز توجهی به برجام نخواهد داشت.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به محور دیگر طرح جدید نمایندگان مجلس سنا برای تغییر برجام مبنی بر بازرسی از سایت‌های نظامی کشورمان، ادامه داد: سایت‌های نظامی کشورمان خط قرمز محسوب شده و به هیچ عنوان اجازه بازدید از آنها داده نخواهد شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پیشنهادات نمایندگان سنا آمریکا در راستای تغییر برجام به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست و سبب خدشه دار شدن این توافقنامه چندجانبه خواهد شد لذا دولت ترامپ قبل از هر اقدامی باید به نتایج اقداماتش توجه کند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد