مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) خبر داد:

مردم اسلام آبادغرب ۲۴۵ میلیون تومان صدقه دادند

کد خبر: 299200
|
16:58 - 1396/08/02
نسخه چاپی
مردم اسلام آبادغرب ۲۴۵ میلیون تومان صدقه دادند
اسلام آبادخبر: مدیر کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب گفت: مردم خیر اسلام آبادغرب درشش ماهه نخست امسال بیش از ۲۴۵میلیون تومان در قالب صدقات به نیازمندان اهداکردند.

محمد بیگزاده در گفتگو بااسلام آباد خبر، با بیان گزارشی از میزان صدقات و کمک های اهدایی خیران به نیازمندان اسلام آبادغرب خاطر نشان کرد: مردم خیر شهرستان اسلام آبادغرب درشش ماهه نخست امسال بیش از ۲۴۵میلیون تومان در قالب صدقات به نیازمندان اهداکردند.

 


 مدیر کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب با اشاره به اینکه امسال مردم خیر این شهرستان بیش از ۲۴۵میلیون تومان به نیازمندان اهداکردند گفت: هم اکنون حدود ۲۴ هزار صندوق دراین شهرستان تعبیه شده که این صندوق ها شامل صندوق کوچک خانگی،متوسط اداری و بزرگ معابر است.

 


وی با تاکید براینکه کمک های مردمی تنها به صدقات محدود نمی شود عنوان کرد: طرح های اکرام ایتام، زکات، اطعام، مفتاح الجنه و طرح های مناسبتی همچون قربان، عاطفه ها و رمضان با مشارکت خیران نیک اندیش اجرا می شود.

 


مدیرکمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب همچنین به کمک حدود هشت میلیون تومانی پزشک نیکوکار اسلام آبادغربی در طرح مفتاح الجنه اشاره کرد و گفت: این پزشک خیر بادرجریان قرارگرفتن وضعیت زندگی پنج خانوار تحت حمایت اسلام آبادغربی، اقدام به تامین وسایل ضروری زندگی همچون یخچال، گاز، بخاری و تلویزیون برای این خانوارهای نیازمند کرد.

 


محمدبیگزاده بیان کرد: همچنین این پزشک نیکوکار هم اکنون حمایت هفت خانوار یتیم  در شهرستان اسلام آبادغرب را بر عهده داشته و کمک های خود را ماهیانه به این خانوارها اهدا می کند.

 


وی با تاکید براینکه کمیته امداد امین نیکوکاران و حامی نیازمندان واقعی است عنوان کرد: خانوارهای تحت حمایت این نهاد دارای شناسنامه نیازمندی با اولویت های نیازخانوارهستند که به محض مراجعه خیر نوع نیاز خانوارهای تحت حمایت در اختیار این خیران قرار داده می شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد