مسئول فوریت های پزشکی اسلام آبادغرب خبر داد:

مصدومیت 10 نفر بر اثر 3حادثه رانندگی در اسلام آبادغرب

کد خبر: 299382
|
11:55 - 1396/08/16
نسخه چاپی
مصدومیت 10 نفر بر اثر 3حادثه رانندگی در اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: مسئول فوریت های پزشکی اسلام آبادغرب از برخورد 6 خودرو در 3 سانحه مختلف در محور اسلام آبادغرب به ایلام و مصدومیت 10 نفر در این حوادث خبر داد.

کیومرث کرمی مسئول فوریت های پزشکی اسلام آبادغرب در گفتگو بااسلام آبادخبر،  مسئول فوریت های پزشکی اسلام آبادغرب از برخورد 6 خودرو در 3 سانحه مختلف در مدت عصر روز گذشته تا صبح امروز در محور اسلام آبادغرب به ایلام و مصدومیت 10 نفر در این حوادث خبر داد.

 

وی افزود: ساعت 7:45 صبح امروز در حوالی تونل دوم محور حمیل به ایلام برخورد خودرو وانت پیکان با پژو405 رخ داده که این حادثه 3 مصدوم برجای گذاشت.

 

کرمی گفت: دوتن از مصدومین حادثه  با آمبولانس فوریت های پزشکی به بیمارستان اسلام آبادغرب و یکی از مصدومین با آمبولانس ماموریتی اصفهان به بیمارستان سرابله منتقل شدند.

 

مسئول فوریت های پزشکی اسلام آبادغرب عنوان کرد: شب گذشته در ساعت 19  در محور اسلام آبادغرب به حمیل در محل فرودگاه اسلام آبادغرب برخورد یک دستگاه وانت نیسان با سمند کرایه حامل زوار 6 مصدوم برجای گذاشت که پس از 4 دقیقه نیروهای امدادی سریعا" در محل حاضر شده و پس از کمک های اولیه مصدومین با 3 آمبولانس فوریت های پزشکی به بیمارستان اسلام آبادغرب منتقل شدند.

 

وی افزود: در ساعت 14:23 عصر روز گذشته نیز در تقاطع جاده روستای چقاکبود در محور اسلام آبادغرب-حمیل دو خودرو پژو 405 و وانت پیکان با هم برخورد نموده  که این حادثه  نیز 1 مصدوم برجای برجای گذاشت که توسط آمبولانس فوریت های پزشکی به بیمارستان اسلام آبادغرب منتقل شد.

 

کرمی گفت: این حوادث خوشبختانه فوتی نداشته و ابراز امیدواری کرد که زوار اربعین به سلامتی به آغوش خانواده های خویش برگردند.

 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها