منازل روستای حسن‌آباد در اسلام‌آباد غرب میزبان زائران اربعین است

کد خبر: 299393
|
11:15 - 1396/08/16
نسخه چاپی
منازل روستای حسن‌آباد در اسلام‌آباد غرب میزبان زائران اربعین است
اسلام آبادخبر: همزمان با ایام ماه صفر و اربعین موکب دوستداران حسین (ع) در شهرستان اسلام‌آباد غرب دهستان حسن‌آباد بزرگراه کربلا میزبان دلدادگان و زائران کوی اباعبدالله است.

به گزارشاسلام آباد خبر، به همت اهالی روستای حسن‌آباد موکب دوستداران حسین (ع) در شهرستان اسلام‎آباد غرب راه‌اندازی شد تا به زوار و عزاداران حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) خدمات‌رسانی انجام شود.

این موکب در شهرستان اسلام‌آباد غرب، دهستان اسلام‌آباد غرب و در بزرگراه کربلا قرار دارد و در ساعات مختلف روز از زائران اربعین حسینی و مسافران پذیرایی می‌کند.

در همین ارتباط عزت‌الله پورنجف مسئول موکب دوستداران حسین (ع) دهستان حسن‌آباد گفت: این موکب در شهرستان اسلام‎آباد غرب، در بزرگراه کربلا و در دهستان حسن‌آباد قرار دارد و روزانه آمادگی پذیرایی غذای گرم در سه وعده صبحانه، نهار و شام را در بین بیش 500 تا 750 زائر کوی حسین را دارد.

مسئول موکب دوستداران حسین (ع) با اشاره به اینکه این موکب از پنجم آبان ماه کار خود را آغاز کرده است، بیان کرد: این موکب تا پایان مراسم اربعین و بازگشت زائران خدمات خود را به زائران ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه یک چادر در کنار موکب برای برپایی نماز زائران اختصاص یافته است، گفت: مرکز خدمات بهداشتی و درمانی روستا نیز به صورت فعال آماده ارائه خدمات درمانی مورد نیاز زائران در این موکب است.

پورنجف از اسکان شبانه 100 تا 150 نفر از زائران در این موکب خبر داد و افزود: تمامی اهالی روستا به صورت شیفت در این موکب خادم زائران امام حسین هستند.

مسئول موکب دوستداران حسین (ع) از وجود سرویس بهداشتی و حمام سیار در این موکب خبر داد و اظهار کرد: اهالی روستای حسن‌آباد علاوه بر حسینیه و مسجد روستا در خانه‌های خود پذیرای زائران هستند و از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد