رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسلام آبادغرب مطرح کرد:

کربلا دلبر و اربعین معبر دلهای عاشق است

کد خبر: 299412
|
17:18 - 1396/08/18
نسخه چاپی
کربلا دلبر و اربعین معبر دلهای عاشق است
اسلام آبادخبر: رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسلام آباد غرب بمناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی(ع) گفت: کربلا دلبر و اربعین معبر دلهای عاشق است.

حجت الاسلام علی اوسط کماسی رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسلام ابادغرب در گفتگو بااسلام آباد خبر، بمناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی(ع) با بیان مطلب فوق اظهار داشت: کربلا دلبر و اربعین معبر دلهای عاشق است.

وی تصریح کرد: امام حسین (ع) ویژگیهای دارد مخصوص به خود،یکی از آنها این است که همه از هرنوع مذهب و دینی امام حسین (ع) را دوست دارند.

حجت الاسلام کماسی بیان کرد: اربعین هم مختص امام حسین (ع) است،  همه عاشقان همیشه به یاد امام حسین (ع) هستند، اما اربعین و طرح پیاده رویی اربعین معبری برای میلیونها دلداده برای رسیدن به کربلای معی می باشد اگر چه بیش از ۲۵ میلیون نفر در اربعین به زیارت سرور و سالار شهیدان می روند ولی اگر با چشم دل نگاه کنی میلیون ها نفر هم با پای پیاده به زیارت می روند .

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسلام ابادغرب خاطرنشان کرد: هزاران نفر از زائران پذیرایی می کنند صدها میلیارد هزینه می کنند، که اینها نشانه جایگاه ویژه اهل بیت (ع) خصوصا" امام حسین (ع) می باشد کسی با زور نمی تواند این همه زائر پیاده بیاورد همه سختی ها و حتی تهدیدات را نادیده می گیرند و در دریای مواج روانه کربلا می شوند.

وی افزود: این حرکت نشانه عشق به امام حسین (ع) و در راه امام حسین و اهداف بلند امام حسین (ع) است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد