با حضور مدیران شهرستان صورت گرفت/

تشكيل جلسه مديريت بحران شهرستان اسلام آبادغرب/مردم از ترددهاي غير ضروري خودداري نمايند

کد خبر: 299461
|
11:39 - 1396/08/22
نسخه چاپی
تشكيل جلسه مديريت بحران شهرستان اسلام آبادغرب/مردم از ترددهاي غير ضروري خودداري نمايند
اسلام آبادخبر: فرمانداراسلام آبادغرب در جلسه مديريت بحران شهرستان گفت: مردم از ترددهاي غير ضروري در اماكن درماني از جمله بيمارستان و محلات آسيب ديده شهر خودداري نمايند.

به گزارشاسلام آباد خبر، در جلسه مديريت بحران كه در محل فرمانداري برگزار شد؛ افشین كريمي فرماندار شهرستان گفت: درحال حاضر فقط برق محله كارگر و 12 روستاي شهرستان قطع است و تا ظهر وصل خواهد شد.در بحث سوخت در حال حاضر كليه جايگاههاي عرضه سوخت فعال و سوخت كافي در شهرستان موجود است. در بحث تامين نان تمام خبازيهاي شهرستان موظف به افزايش ساعت پخت شده اند. درحوزه درمان از شب گذشته به تمامي مصدومين اعزامي از شهرستانهاي همجوار خدمت رساني شده و كليه سيستم درماني شهرستان با تمام توان در آماده باش كامل است .ترافيك درب بيمارستان برطرف و امنيت كافي تامين شده است.

 


كريمي گفت: امروز چندين كمپ اضطراري در پارك ملت،پارك ولايت،زمين هاي فوتبال شهيد ريزه وندي و شهبازي ،پارك شهيد فتاحي ايجاد خواهد شد و كليه  سالن هاي ورزشي شهرستان با امكانات كافي آماده اسكان اضطراري شهروندان خواهند بود


فرماندار اسلام آباد غرب بیان کرد: انتظار و خواهش  ما از مردم عزيز و فهيم اين است از ترددهاي غير ضروري در اماكن درماني از جمله بيمارستان و محلات آسيب ديده شهر خودداري نمايند.

 


فرماندار شهرستان گفت همه مديران در آماده باش كامل هستند و جاي هيچ نگراني وجود ندارد و خسارت هاي ايجاد شده توسط دستگاههاي متولي برآورد و اطلاع رساني خواهد شد.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد