رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی تهران:

اقدامات اولیه بیمارستان امام خمینی تهران برای مصدومین زلزله انجام شده است/ وضعیت سه نفر از بیماران بحرانی است

کد خبر: 299467
|
21:50 - 1396/08/22
نسخه چاپی
اقدامات اولیه بیمارستان امام خمینی تهران برای مصدومین زلزله انجام شده است/ وضعیت سه نفر از بیماران بحرانی است
اسلام آبادخبر: رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی تهران گفت: تاکنون ۳۲ بیمار پذیرش شده­ و سه بیمار حال عمومی خوبی ندارند اما سایرین حال عمومی نسبتا خوبی دارند و مسیر درمانشان در حال طی شدن است.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر خسرو صادق نیت رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی در گفت‌وگو با خبرنگار  رسانه خبری سلامت سپید پوش،، در خصوص خدمات‌رسانی به زلزله‌زدگان کرمانشاه گفت: ما بعد از اینکه خبردار شدیم که قرار است بیماران و مصدومان به این بیمارستان منتقل شوند، ظرفیت یکی از اورژانس‌ها را به طور کامل آزاد کردیم و آماده پذیرایی از بیماران شدیم.

صادق نیت افزود: تاکنون ۳۲ بیمار پذیرش شده­ و سه بیمار حال عمومی خوبی ندارند اما سایرین حال عمومی نسبتا خوبی دارند و مسیر درمانشان در حال طی شدن است.

وی تصریح کرد: وضعیت آن سه بیمار نیز بحرانی است و امیدواریم با اقداماتی که صورت می­گیرد، رو به بهبودی بروند. بخش­‌های ما نیز آماده هستند تا خدمات تکمیلی را به این بیماران بدهند و آن­ها را به بخش­‌های مربوطه منتقل کنند.

رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی اذعان کرد: در حال حاضر اساتید رشته­‌های مختلف اعم ارتوپدی، جراحی، داخلی، فوق تخصص کلیه و جراحی مغز و اعصاب در بیمارستان حاضر هستند.

صادق‌نیت بیان کرد: در حال حاضر اقدامات اولیه همه بیماران انجام شده است و نگرانی جدی وجود ندارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد