نماینده دفتر مقام معظم رهبری؛

خدمات انجام شده بطور نسبی رضایتبخش است/ضرورت تداوم خدمات تا اسکان مناسب زلزله زدگان در گیلانغرب + تصاویر

کد خبر: 299542
|
10:30 - 1396/09/01
نسخه چاپی
خدمات انجام شده بطور نسبی رضایتبخش است/ضرورت تداوم خدمات تا اسکان مناسب زلزله زدگان در گیلانغرب + تصاویر
اسلام آبادخبر: سرداروحیدحقانیان عصر دیروزو شب گذشته به نمایندگی ازطرف دفتر مقام معظم رهبری درمناطق زلزله زده شهرستان گیلانغرب حضور یافت .

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، عصر دیروز و شب گذشته نماینده دفتر  مقام معظم رهبری درمناطق زلزله زده شهرستان گیلانغرب حضور یافت تا از نزدیک روند کمک رسانی به آسیب دیده گاه روستاها وشهر را مورد بررسی قرار دهد.

سرداروحیدحقانیان ضمن ابراز رضایت از  اقدامات صورت گرفته  توسط مسئولین و دستگاههای دولتی گفت: خدمات انجام شده بطور نسبی رضایتبخش است با اینحال این روند تا اسکان مناسب آسیب دیدگان بایستی بخوبی استمرار یابد.

در بازدید عصر روز گذشته که از روستاهای دهستان دیره و برخی نقاط شهر گیلانغرب انجام شد سرپرست فرمانداری شهرستان گیلانغرب گزارشی از اقدامات انجام شده برخی مشکلات موجود را ارائه کرد.

فرهاد همتی با اعلام وسعت خسارتها در گیلانغربابراز داشت: با توجه به شرایط جوی برای شهر گیلانغرب سیصد و برای روستاهای تخریب شده و آسیب دیده 1100 دستگاه کانکس جهت اسکان نیاز هست که سردار وحید قول داد این خواسته را در اولین فرصت به مسولین ذیربط منتقل و پیگیری لازم را جهت تحقق آن بعمل آورد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد