تصاویری از کمک های حاج عبادالله احمدیان به زلزله زدگان استان کرمانشاه

کد خبر: 299543
|
10:40 - 1396/09/01
نسخه چاپی
تصاویری از کمک های حاج عبادالله احمدیان به زلزله زدگان استان کرمانشاه
اسلام آبادخبر: حاج عبادالله احمدیان و جمعی از خیرین ایران اسلامی تحت عنوان موسسه خیریه مرتضی علی(ع) کمک های شایان توجهی به زلزله زدگان استان کرمانشاه نموده اند.

به گزارشاسلام آباد خبر، حاج عبادالله احمدیان و جمعی از خیرین ایران اسلامی تحت عنوان موسسه خیریه مرتضی علی(ع)  کمک های شایان توجهی به زلزله زدگان استان کرمانشاه نموده اند و با خبر شدیم که علاوه بر سرپل ذهاب در شهرستان اسلام آبادغرب نیز یک انبار برای تجمیع و ارسال هدفمند کمک های خیرین به زلزله زدگان تدارک دیده اند.

 

خبرنگار ما به آدرس انبار در محل نمایندگی 2816 ایران خودرو(محمودی زاده) اسلام آبادغرب رفته و در آنجا از نگهبان سراغ مدیر مجموعه را می گیرد که با جوانی خوش برخورد روبرو می شود.

 

 

" سامان احمدیان" مدیر این مجموعه با دوستان در حال خالی کردن یک کامیون نایلون های ارسالی خیرین برای مناطق زلزله زده هستند، می گوید: این کامیون نایلون را دوستان خیر ما فرستادن و به سفارش ایشان به اندازه  و پهنای روی چادر تولید شده است.

 

وی می گوید: همو طنان ما بخاطر زلزله به سختی و مصیبت دچار شدن و وظیفه ماست که در کنار ایشان باشیم و به آنها کمک کنیم.

 

سامان که اهل مصاحبه و خودنمایی نیست، گفت: بنویس تشکر ویژه از دوستانمان از شهرهای تهران، شیراز، یزد ومخصوصاً منطقه یک تهران، دبی، کانادا و امارات که به بهزاد محمودی زاده، و سامان احمدیان اعتماد نموده و کمک های انسان دوستانه را برای زلزله زدگان اسلام آبادغرب، سرپل ذهاب، ثلاث و استان کرمانشاه ارسال نموده اید.

 

 

" سامان احمدیان" فرزند حاج عبادالله احمدیان خیر مدرسه ساز اسلام آبادی می باشد که در دولت نهم و دهم مشاور عالی المپیک بوده که علاوه بر اینکه در زادگاه خود روستای گراوند واقع در بخش حمیل در شهرستان اسلام آبادغرب - کرمانشاه مسجد و مدرسه ساخته در اسلامشهر تهران  چند مورد مدرسه ساخته، و اسپانسر تیم های ورزشی نیز بوده است.

 

 

 

به گزارشاسلام آباد خبر، خیرین بسیاری در شهرستان اسلام آبادغرب، استان کرمانشاه و سراسر کشور در امر کمک رسانی به زلزله زدگان فعالیت نموده که بسیاری از ایشان در گمنامی به همنوعان خود در مناطق زلزله زده خدمت می نمایند، لذا پایگاه خبری تحلیلی اسلام آبادخبر با افتخار اعلام می نماید؛ آماده انعکاس اقدامات خیرخواهانه خیرین عزیز هستیم.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد