مسئول مرکز راهبردی بسیج سپاه حضرت نبی اکرم (ص)/

هیئت اندیشه ورز دراستان کرمانشاه تشکیل می شود

کد خبر: 299639
|
10:29 - 1396/09/10
نسخه چاپی
هیئت اندیشه ورز دراستان کرمانشاه تشکیل می شود
اسلام آبادخبر: مسئول مرکز راهبردی بسیج سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان از تشکیل هیئت اندیشه ورز استان خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، سرهنگ پاسدار افشار محمدی در گفتگو با تابناک بیان کرد: بسیج بعنوان یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده است و از زمان تاسیس بسیج توسط امام خمینی (ره) تا کنون نقش ارزنده و تاثیر گذار آن در حفظ انقلاب و دستاوردهای آن به‌خوبی ملموس و مشهود است.

 
وی خاطر نشان کرد: بسیج به‌عنوان کلید طلایی نظام در همه عرصه های مورد نیاز انقلاب و جمهوری اسلامی حضوری موثر داشته است و این حضور موثر باید توامان با پاسخگویی به نیازهای روز باشد.
 
مسئول مرکز راهبردی بسیج سپاه حضرت نبی اکرم (ص)  استان  تصریح کرد: فرمان تبدیل بسیج 20 میلیونی به بسیج ده‌ها میلیونی با تدبیر امام خامنه ای (مدظله العالی) فضای جدیدی را ایجاد کرده که تحقق آن نیازمند ساز و کارهای جدید است.
 
سرهنگ  محمدی افزود: یکی از ساز و کارهای مهم در اسن راستا ایجاد و ساماندهی هئیت های اندیشه ورز در بسیج است که مقام معظم رهبری فرمایشات سوم آذر ماه سال گذشته در دیدار با بسیجیان  بدان اشاره کردند و در حکم انتصاب رئیس جدید سازمان بسیج آن را مورد تاکید قرار دادند.
 
به گفته این مسئول هیئت اندیشه ورز جمعی از صاحب نظران و خبرگان راهبر اندیش هستند که بر مبنای تدابیر حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و در راستای تحقق اهداف بسیج اندیشه ورزی می کنند.
 
سرهنگ  محمدی تاکید کرد: تولید فکر و ایده، خط نگاری و راهبردنگاری از وظایف این هیئت است.
 
وی در پایان گفت: انشاالله با تحقق جامعه اسلامی که هدف نهایی بسیج است زمینه ظهور امام زمان (عج)را فراهم کنیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد