در کنگره ملی ۱۲هزار شهید آذربایجان غربی مطرح شد

سرلشکر جعفری: با وجود توطئه دشمنان برای ناامنی و تحریم‌ ایران امنیت‌مان هرروز عمیق‌تر و بیشتر می‌شود

کد خبر: 299674
|
13:47 - 1396/09/11
نسخه چاپی
سرلشکر جعفری: با وجود توطئه دشمنان برای ناامنی و تحریم‌ ایران امنیت‌مان هرروز عمیق‌تر و بیشتر می‌شود
اسلام آبادخبر: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: ایران با این‌همه توطئه دشمنان برای ناامنی و تحریم‌ها الحمدلله امنیتش هرروز عمیق‌تر و بیشتر می‌شود.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری صبح امروز در مراسم اختتامیه کنگره ملی 12 هزار شهید آذربایجان غربی که در محل حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: گرامی می‌داریم یاد همه شهیدان انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، شهدای مظلوم کردستان و آذربایجان‌غربی، شهدای مدافع حرم و تمامی شهیدان که جان خود را تقدیم اسلام کرده‌اند، به‌ویژه 12 هزار شهید آذربایجان غربی و درود می‌فرستیم به روح امام شهیدان و امیدواریم که ما را یاری کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: هفته وحدت و میلاد باسعادت و بسیار نورانی پیامبر مکرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) را تبریک می‌گویم و از همه مسئولان این استان برای برگزاری چنین کنگره ملی تقدیر و تشکر می‌کنم.

سرلشکر جعفری افزود: در مقایسه‌ای با بعضی از کشورها از جمله مشکلاتی که سوریه داشت، می‌توانیم منزلت شهیدان و کار بزرگی را که در ابتدای انقلاب اسلامی انجام گرفت شاهد باشیم. تا به امروز که 38 سال از عمر انقلاب می‌گذرد، همچنان این منطقه و این استان مورد طمع دشمنان است و دنبال نا‌امنی در آذربایجان غربی و این منطقه هستند.

فرمانده کل سپاه افزود: شهیدان باکری‌ها و امینی‌ها در این استان گویای غیرت این منطقه است و روحیه‌ای را که برگرفته از شماست نشان می‌دهد و بدون تردید مقاومت مردم عراق و سوریه در برابر ناامنی‌هایی که برای آن‌ها برنامه‌ریزی شده ناشی از همین مقاومت و ایستادگی است که از اینجا به دیگر کشورها منتقل شده است.

وی گفت: برای این‌که ما قدردانی کنیم از این ایستادگی باید به ریشه آن برویم و درمی‌یابیم که به روحیه مقاومت این منطقه برمی‌گردد و مردم آذربایجان غربی روحیه ایمان و معنویت و ظلم‌ستیزی را دارند که یکی از برجستگی‌های ایران اسلامی است.

سرلشکر جعفری اظهار داشت: وحدت و همدلی میان مردم، اقوام و ادیان در آذربایجان‌غربی یکی دیگر از عوامل پیروزی و موفقیت مردم این استان است که برای این توفیقات باید خداوند را سپاسگزار باشیم. خانواده شهدا و کسانی که علاقه‌مند به مسیر شهیدان هستند علاوه بر اجر اخروی، توفیقات دنیایی نیز دارند. ما هر روز این را مشاهده می‌کنیم که ایران با این‌همه توطئه دشمنان برای ناامنی و تحریم‌ها الحمدلله امنیتش هر روز عمیق‌تر و بیشتر می‌شود و شاهد پیروزی‌های منطقه‌ای هستیم که مردم ما هم دل‌هایشان برای این مبارزه و استقامت تپیده و هم کمک و تلاش کردند.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: امیدواریم در آینده نزدیک پرچم این مبارزه و ایستادگی به دست صاحب اصلی آن برسد و این راه که با خون شهیدان تضمین شده در نهایت به پیروزی و فتح قریب و نزدیک است؛ این وعده الهی است و بیاناتی که امام(ره) فرموده‌اند روز به روز محقق می‌شود و به آن‌ها نزدیک می‌شویم.

سرلشکر جعفری اظهار داشت: امنیت کامل در آذربایجان‌غربی برقرار شده و امنیت این استان از امنیت بسیاری از استان‌های مرکزی ما بیشتر است. قدر این وحدت و روحیه انقلابی خود را در آذربایجان‌غربی بدانید؛ این روحیه در نوجوانان این مرز و بوم نیز باید تقویت شود تا در آینده راه مقاومت و ایستادگی ادامه پیدا کند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد