هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال؛

برد قاطعانه استقلال با ۳ گل/ استقلال با دست پر به تعطیلات رفت

کد خبر: 299709
|
19:35 - 1396/09/15
نسخه چاپی
برد قاطعانه استقلال با ۳ گل/ استقلال با دست پر به تعطیلات رفت
اسلام آبادخبر: تیم فوتبتل استقلال در آخرین دیدار خود رد نیم فصل، سپاهان را شکست داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم فوتبال استقلال در آخرین دیدار هفته پانزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۷:۳۰ امروز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی از تیم سپاهان پذیرایی کرد که این بازی در نهایت با نتیجه ۳ بر صفر به اتمام رسید.

علی قربانی (۴) و سرور جپاروف (۳۶ و ۴۷) برای استقلال گلزنی کردند.

استقلال این بازی را با ترکیب حسین حسینی، وریا غفوری، مجید حسینی، روزبه چشمی، امید نورافکن، امید ابراهیمی، جپاروف، داریوش شجاعیان، مهدی قائدی، فرشید اسماعیلی (۷۷ - فرشید باقری) و علی قربانی (۸۶ - یعقوب کریمی) آغاز کرد. مهمترین تغییر در ۱۱ نفره اصلی استقلال، حضور مهدی قائدی (۶۵ - خسرو حیدری) در ترکیب اصلی بود. همچنین سجاد شهباززاده که در لیست ۱۸ نفره این مسابقه قرار نداشت، قبل از شروع بازی ورزشگاه را ترک کرد.

استقلال در این مسابقه شروع طوفانی داشت و در دقیقه ۴ توانست روی تیزهوشی علی قربانی و اشتباه دروازه بان سپاهان در جای‌گیری به گل اول برسد. سپاهان برای جبران نتیجه، بازی هجومی را در دستور کار قرار داد ولی دفاع منسجم استقلال به جز در یک صحنه و روی اشتباه سرور جپاروف، اجازه خطرسازی روی دروازه آبی پوشان را نداد.

هرچند مهدی قائدی با فرارهایش از سمت چپ دفاع سپاهان عملکرد قابل توجهی داشت ولی این سرور جپاروف بود که در دقیقه ۳۶ روی یک ضربه کاشته، گل دوم استقلال را به ثمر رساند تا نیمه اول با این دو گل به اتمام برسد.

استقلال نیمه دوم را هم طوفانی آغاز کرد و توسط سرور جباروف در دقیقه ۴۷ به گل سوم رسید تا خیال آبی پوشان بابت نتیجه این مسابقه تا حد زیادی راحت شود. بعد از این گل، استقلال به حفظ و کنترل بازی روی آورد ولی زلاتکو کرانچار سرمربی سپاهان دو تعویض دیگر خود را (ورود محرم نویدکیا و مروان حسین به زمین) هم انجام داد تا تیمش با تمام قوا به دروازه استقلال حمله کند.

در شرایطی که استقلال بیشتر دل به ضربات شروع مجدد و شوتهای از راه دور بسته بود، سپاهان در دقیقه ۶۲ روی شوت محکم مهرداد محمدی می توانست به گل برسد که حسینی دروازه بان استقلال این توپ را مهار کرد. حسینی یکبار دیگر و در دقیقه ۷۹  دروازه استقلال را روی ضربه جلال الدین علیمحمدی نجات داد. با این حال تلاش بازیکنان میهمان برای تغییر نتیجه، ثمری نداشت تا بازی با همان سه گل به نفع شاگردان  وینفرد شفر به اتمام برسد و آبی پوشان برد نوبرانه‌ای با این تعداد گل داشته باشند.

استقلال با این برد ۲۰ امتیازی شد و در رده هشتم جدول قرار گرفت. سپاهان هم ۱۵ امتیازی و در رده دوازدهم باقی ماند تا کار کرانچار برای ادامه کار در این تیم اصفهانی سختتر از قبل شود.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد