عصر امروز/

مراسم تودیع و معارفه رییس اداره ميراث فرهنگي اسلام آباد غرب برگزار شد

کد خبر: 299755
|
16:15 - 1396/09/18
نسخه چاپی
مراسم تودیع و معارفه رییس اداره ميراث فرهنگي اسلام آباد غرب برگزار شد
اسلام آبادخبر: مديركل ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري پيش از ظهر امروز درمحل سالن جلسات فرمانداري آقاي ويسي را بعنوان مدير جديد اين اداره در شهرستان اسلام آباد غرب معرفي كرد.

به گزارشاسلام آباد خبر، در اين جلسه  از زحمات آقاي علي ياري قدرداني و آقاي ويسي بعنوان مدير اداره ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري معرفي شد.

در اين جلسه فرماندار اسلام آباد غرب در سخناني گفت: امروز صنايع دستي از مهمترين منابع كسب و كار و اشتغالزايي براي هنرمندان است و ضرورت دارد با برنامه ريزي و توجه به اين بخش بازار عرضه آثار هنرمندان شهرستان ايجاد شود و در اين راستا همه ادارات متولي بايد پاي كار باشند.


فرماندار اسلام آباد غرب گفت: در اين شهرستان هنرمندان شايسته اي در حوزه صنايع دستي فعالند و براي فروش محصولات خود دچار مشكل هستند و انتظار داريم موضوع راه اندازي بازار صنايع دستي از اولويت هاي مدير كل ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري باشد.

 



فرماندار همچنين در اين جلسه توجه ويژه به حوزه گردشگري را مهم عنوان کرد و گفت: زيرساخت هاي مهمي همچون سد مخزني شيان در شهرستان فراهم شده اما آنگونه كه بايد براي رونق گردشگري در اين زيرساخت ها كار انجام نشده و مي طلبد با برنامه ريزي و نو آوري در اين موضوع هم شاهد اقدامات مناسبي باشيم.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها