با صدور بیانیه و پیام صورت گرفت/

انزجار دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی اسلام آبادغرب از تصمیم رئیس جمهوری آمریکا

کد خبر: 299805
|
12:21 - 1396/09/20
نسخه چاپی
انزجار دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی اسلام آبادغرب از تصمیم رئیس جمهوری آمریکا
اسلام آبادخبر: دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلام آباد غرب: با صدور بیانیه و پیام انزجار و خشم خود را از تصمیم رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر انتقال پایتخت رژیم غاصب اسرائیل به قدس شریف نشان دادند.

به گزارشاسلام آباد خبر، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلام آباد غرب ضمن به آتش کشیدن پرچم آمریکا اعلام نمودند:اظهارات اخیر ترامپ رئیس جمهور نا کار آمد امریکا حرف جدیدی نیست که درباره آن تحلیلی صورت گیرد در واقع این گونه اظهار نظرها تکرار تمام ادعاهای پوچ، بی اساس و خالی از تفکر است که در طول مدت چهل ساله انقلاب اسلامی و ضد استکباری ایران همواره از سوی آنها بیان شده و امروزه فقط در قالب الفاظ جدیدتری قرار می گیرد.

 

آمریکا همچنان دشمن بشریت و دشمن همه آزادی خواهان عالم است و دنیا بداند که زور گویی و بی منطقی در همه رفتارها و گویش های حاکمان آمریکایی دیگر هیچ رونقی ندارد و مبنای هیچگونه تفکر اخلاقی قرار نگرفته است.

 

اکنون ما دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلام آباد غرب سخنان اخیر ترامپ مبنی بر تحوید قدس شریف را عمیقاً محکوم می کنیم و خواستار تجدیدنظر جدی ترامپ و سایر اذنابش بوده و توصیه می کنیم قبل از اینکه حرف بزنند خوب بیاندیشند، تمام مسائل جهان را مزمزه کنند تا دچار چنین خفتی رسواگر نشوند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد