آخرین جزییات از زمین لرزه بامداد کرمان؛

58 مصدوم غیر مستقیم ناشی از زمین لرزه بامداد در کرمان/آماده باش تیم های امدادی در منطقه زلزله زده

کد خبر: 299836
|
09:02 - 1396/09/22
نسخه چاپی
58 مصدوم غیر مستقیم ناشی از زمین لرزه بامداد در کرمان/آماده باش تیم های امدادی در منطقه زلزله زده
اسلام آبادخبر: بامداد امروز زمین لرزه ای به بزرگی 6.1 ریشتر در ساعت 01:11:29 منطقه هجدک راور از توابع استان کرمان را لرزاند.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بامداد امروز زمین لرزه ای به بزرگی 6.1 ریشتر در ساعت 01:11:29 منطقه هجدک راور از توابع استان کرمان را لرزاند.

بنا به اطلاعات منتشر شده از مرکز زلزله نگاری این زمین لرزه در طول جغرافیایی 57.28 و عرض جغرافیایی 30.78  در عمق 10 کیلومتری زمین رخ داده است.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان کرمان:58  مصدوم غیر مستقیم ناشی از زمین لرزه بامداد در کرمان

سید محمد صابری مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان کرمان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به زلزله اتفاق افتاده، اظهار کرد: تعداد 58 نفر از  بامداد گذشته تا ساعت 8 صبح امروز   به بیمارستان مراجعه کرده اند.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان کرمان در ادامه تصریح کرد: که 25 نفر به بیمارستان شهید باهنر کرمان، 17 نفر به بیمارستان پیامبر اعظم(ص) کرمان، 15 نفر به بیمارستان شفا کرمان و 1 نفر به بیمارستان علی بن ابی طالب(ع) شهرستان راور مراجعه کرده اند

وی افزود:تمامی مصدومین به دلیل آسیب های غیر مستقیم ناشی از ترس و فرار دچار جراحت شده اند.

صابری در خصوص  اقدامات دانشگاه علوم پزشکی کرمان طی زمین لرزه شش و یک دهم ریشتری ۲۲ آذر ماه هجدک ابراز کرد: تیمهای ارزیاب به  مناطق تحت تاثیر زلزله  اعزام شده اند همچنین تشکیل E.O.C دانشگاه علوم پزشکی کرمان  صورت گرفته است

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان کرمان با تأکید بر اینکه تمامی بیمارستان های استان آماده باش می باشند،خاطر نشان کرد:همچنین تیم های انتقال که  شامل 4 آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس  می باشد نیز آماده سازی شده اند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمان:آماده باش تیم های امدادی در منطقه زلزله زده

علی حسین زاده مهرابی مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمان در گفتگو با خبرنگار با اشاره به زمین لرزه های رخ داده گفت:پس از زلزله روز گذشته تیم های عملیاتی در منطقه حاضر شدند و به خدمات رسانی به مردم همچنان ادامه دارد.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمانبا تأکید بر اینکه تا به الان مورد خاصی اتفاق نیافتاده است، اظهار کرد: با توجه به رخ داد زلزله هایی که روز گذشته و بامداد امروز صورت گرفته است مردم مضطرب هستند که این امر طبیعی است.

مهرابی در پایان با اشاره به اینکه تمامی دستگاه ها آمادگی لازم را داشته و در منطقه حضور  دارند،خاطر نشان کرد: در منطقه زلزله زده نیروی انتظامی، هلال احمر ،فوریت های پزشکی حاضر هستند  و آمادگی کامل را دارند نیازی به استرس و ترسیدن وجود ندارد و به مردم پیشنهاد می کنم که خونسردی خود را حفظ کنند و ضرورت دارد که نکات ایمنی را رعایت نمایند.

سخنگو ستاد بحران استان کرمان: اعلام آماده باش در استان کرمان

سید مصطفی آیت اللهی موسوی در گفتگو باخبرنگار مهردر خصوص شایعاتی مبنی بر اینکه که استاندار کرمان وضعیت را قرمز اعلام کرده است، اظهار داشت: در جلسه ستاد بحران اصلا همچین وضعیتی نبود و فقط اعلام آماده باش در استان کرمان شده است.

وی افزود:در منطقه زلزله زده نیز مردم مضطرب هستند و از خسارات مالی و جانی گزارشی ارسال نشده است.

 انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد