پروژه تخریب عادل فردوسی پور و برنامه ۹0 با جعل اسناد محرمانه!

کد خبر: 299888
|
19:35 - 1396/09/25
نسخه چاپی
پروژه تخریب عادل فردوسی پور و برنامه ۹0 با جعل اسناد محرمانه!
اسلام آبادخبر: کانال ضد انقلاب «آمدنیوز» که بارها کذب بودن محتوایش برملا شده است، در روزهای اخیر پروژه تخریب برنامه پرطرفدار نود را در دستور کار خود قرار داده و مطالبی را علیه اسپانسر و مجری این برنامه منتشر کرده است.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماجرا از روز 10 آذرماه شروع شد. وقتی که ویژه برنامه نود با موضوع پوشش مراسم قرعه کشی جام جهانی 2018 در حالی روی آنتن رفت که از چند روز قبل از آن، خبر حضور لوییز فیگو ستاره سالهای نه چندان دور تیم های بارسلونا و رئال مادرید در این برنامه اعلام شده بود. اما حضور این چهره سرشناس در رسانه ملی، بهانه ای شد برای کانال فرصت طلب آمدنیوز تا پروژه تخریبی تازه‌ای را این بار علیه یک برنامه پرمخاطب سیمای ملی کلید بزند.

 

هنوز این ویژه برنامه تمام نشده بود که کانال آمدنیوز شایعه سازی خود را آغاز و مدعی شد برای حضور فیگو در برنامه نود، مبلغ 500 میلیون تومان از بیت المال به ستاره بزرگ فوتبال جهان پرداخت شده است.
آمدنیوز با انتشار مسلسل وار پست هایی مشابه با محتوای فوق الذکر، تمام تلاش خود را برای تخریب عوامل این برنامه در افکار عمومی به کار بست.

 

پس از روشنگری عادل فردوسی پور در برنامه 90 هفته گذشته و توضیحات مفصل او راجع به شایعات ادعایی*، ادمین این کانال عوام‌فریب در تصمیمی ناشیانه و با توسل به یک سند جعلی منتسب به شرکت آپ - اسپانسر برنامه نود - بار دیگر اقدام به خبرسازی نمود و مدعی شد که این سند شامل جزئیات هزینه‌های اسپانسر برنامه ورزشی نود (آپ) می باشد که جهت شفاف‌سازی به درخواست سازمان بورس و اوراق بهادار ارائه شده است.

 

شایعه سازی اولیه

 

شایعه سازی اولیه

 

انتشار سند جعلی منتسب به آپ

 

 

همچنین روابط عمومی شرکت آسان پرداخت نیز درجوابیه ایاعلام کرد خبر و نامه منتشر شده در کانال دروغ‌پراکن آمدنیوز جعلی است و درخواستی نیز از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار درباره اعلام هزینه اسپانسری برنامه 90 به آسان پرداخت پرشین ارائه نشده است.

 

جوابیه آپ

 

* فردوسی پور تاکید کرد که نه تنها تمام هزینه حضور فیگو توسط اسپانسر برنامه پرداخت شده و ریالی از بیت المال بدان اختصاص نیافته، بلکه مبلغ قابل توجهی نیز در همین برنامه برای کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه جمع آوری شده است.

 

گفتنی است آنچه ظاهر امر نشان می دهد این است که احتمالا کانال ضدانقلاب آمدنیوز پروژه های تخریبی جدیدی را علیه برنامه های پرمخاطب رسانه ملی کلید زده است.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها