معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه خبرداد:

تحویل ۴ هزار کانکس به زلزله زدگان/نصب ۲ هزار سرویس بهداشتی و حمام

کد خبر: 299911
|
13:10 - 1396/09/26
نسخه چاپی
تحویل ۴ هزار کانکس به زلزله زدگان/نصب ۲ هزار سرویس بهداشتی و حمام
اسلام آبادخبر: معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) از تکمیل و تحویل نهایی ۴ هزار کانکس مسکونی و بیش از دو هزار کانکس بهداشتی و حمام به زلزله زدگان توسط سپاه پاسداران خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، سرهنگ مجتبی بیاتی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجموعه های عمرانی و مهندسی سپاه پاسداران تا این لحظه ۴ هزار کانکس مسکونی استاندارد (ساندویچ پنل) را به زلزله زدگان استان کرمانشاه تحویل داده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: بیش از ۱۳۰۰ فریم کانکس نیز ساخته شده است که ظرف ۲۴ ساعت آینده تکمیل و تحویل خواهد شد.

بیاتی تصریح کرد: سپاه پاسداران در استانهای مختلف کشور نیز تا کنون ۱۹۷۷ کانکس اهدایی از سراسر کشور را به منطقه زلزله زده انتقال داده و کار سکو سازی و نصب را انجام داده است که می توان گفت با کانکس های ساخت خود سپاه تا کنون  حدود ۶ هزار کانکس تحویل شده است.

وی گفت: کار نصب یک هزار و ۵۵ کانکس سرویس بهداشتی و ۵۰۰ دوش حمام نیز انجام شده است. با این احتساب سپاه پاسداران از برنامه زمانبندی اسکان موقت پیش است و طبق وعده مقرر کار به پایان خواهد رسید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد