نماینده کرمانشاه در پاسخ به پیشنهاد رسانه ها:

آماده مناظره و گفتگو با هر شخصی و در هر جایی درخصوص طرح کمک به زلزله زدگان هستم

کد خبر: 299918
|
09:42 - 1396/09/27
نسخه چاپی
 آماده مناظره و گفتگو با هر شخصی و در هر جایی درخصوص طرح کمک به زلزله زدگان هستم
اسلام آبادخبر: نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به پیشنهاد برخی رسانه ها و برای جلوگیری از تکرار برخی رویه ها در مواجهه با منافع مردم آماده مناظره با هر شخصی، در هر کجا و با حضور اقشار مختلف مردم هستم.

به گزارشاسلام آباد خبر، عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو باشبکه اطلاع رسانی مرصاد اظهار داشت: طرح ۸ ماده ای کمک به زلزله زدگان که با کمک نمایندگان مجلس و اعتبار حدود ۱۵۰۰ میلیارد تومانی به تصویب رسید قدم بزرگی برای بازسازی مناطق زلزله بود که همه در به ثمر رسیدن آن نقش داشتند.

با توجه به پیشنهاد برخی رسانه ها و برای جلوگیری از تکرار برخی رویه ها در مواجهه با منافع مردم آماده مناظره با هر شخصی، در هر کجا و با حضور اقشار مختلف مردم هستم.

 اختصاص بودجه در طرح ۸ ماده ای کمک به زلزله زدگان از محل صندوق توسعه ملی است. بنده صراحتا اعلام می کنم هر نماینده ای یا هر مسئولی طرحی برای اختصاص بودجه به مناطق آسیب دیده دارد خواه از محل فروش نفت باشد یا هر منبع دیگری، پیگیری کند، بنده و همه همکاران هم موظف به کمک و پیگیری هستیم. چون معتقدم مخالفت و عدم همکاری با چنین طرح هایی است که قابل پذیرش نیست.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد