دکتر فلاحت‌پیشه:

دولت با حذف یارانه‌ها درصدد تحقیر مردم مناطق محروم است

کد خبر: 299920
|
11:48 - 1396/09/27
نسخه چاپی
دولت با حذف یارانه‌ها درصدد تحقیر مردم مناطق محروم است
اسلام آبادخبر: نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه دولت با حذف یارانه‌ها درصدد تحقیر مردم مناطق محروم است.

به گزارشاسلام آباد خبر، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با مخالفت حذف یارانه‌های مردم در بودجه سال آینده اظهار داشت: متأسفانه دولت با حذف یارانه‌ها درصدد تحقیر مردم مناطق محروم است.

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در مجلس شورای اسلامی بزرگترین آفت نظام هدفمندی یارانه‌ها در کشور را انتخاباتی‌بودن آن دانست و گفت: در این زمینه هم به مجلس و هم به دولت اتهاماتی وارد است و مردم کشور ما تحقیر می‌شوند.

فلاحت‌پیشه با بیان اینکه مردم به خاطر حقشان از دولت طلبکارند افزود: در این کشور 3 برابر گرانی به مردم تحمیل شده و یک سوم این پول گرانی را دولت به مردم که دارند این بار عظیم را تحمل می‌کنند به عنوان یارانه می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه دولت هر سال در ایام بودجه می‌خواهد منت بر سر مردم بگذارد عنوان کرد: یک سری از افراد خاص در مملکت برای حقوق و درآمد خود، مجوزها و مصوبات، امضاهای طلایی، منافع، صندلی و پستهای سیاسی خود حوزه خاصی قائل هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این افراد در کشور از تاجران بزرگ هستند و هیچگاه فارغ از پست نبودند و نیستند اظهار کرد: این افراد 10 تا 15 پست حقوقی دارند و مشاور برخی جاها هستند اما هیچ وقت هم برای مشاوره به این مکانها نمی‌روند اما میلیونی حقوق هم می‌گیرند.

وی با بیان اینکه مردم مناطق زلزله‌زده حق معیشت دارند و دولت نمی‌تواند این حق معیشت را از آنها قطع کند بیان کرد: اگر یارانه‌های مردم محروم را قطع کنید این افراد دچار مشکلات معیشتی در تغذیه خود خواهند شد.

فلاحت‌پیشه با اشاره به اینکه دولت هر ساله این بحث قطع یارانه‌ها را در ایام بودجه مطرح می‌کند گفت: این کار در دستور دولت بسیار خطرناک است زیرا حتی الزامات اجتماعی و امنیتی کشور را نادیده گرفتند.

وی با بیان اینکه دولت قصد دارد دوباره گرانی بیش از حد را بر مردم تحمیل کند بیان کرد: بنده بر این اعتقادم که سال آینده نه تنها از محل این گرانی‌ها کمک یارانه‌ای دیگری به مردم صورت نمی‌گیرد بلکه یارانه 35 میلیون نفر جمعیت مردم ایران را می‌خواهند قطع کنند.

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از طرف دیگر دولت می‌خواهد این موضوع را در گیر و دار اداری بیاندازند تا مردم بیایند بگویند وضع مالی ما خوب نیست گفت: خیلی از مردم شریف ایران حتی اگر وضع مالی‌شان خوب نباشد حاضر نیستند که به نهادهای اجتماعی رجوع کنند و اعلام کنند که وضع اقتصادی ما خوب نیست و دولت به دنبال آن است که یک نظام پارتی‌بازی و نظام‌های دیگری نیز در کشور شکل بگیرد برای اینکه تعیین کنند دولت به مردم یارانه بدهد یا ندهد.

وی با اشاره به اینکه شک نکنید دولت به کسی یارانه اضافی نخواهد داد افزود: همه کسانی که درخواست یارانه بدهند به هیچ وجه به آنها یارانه تعلق نمی‌گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها