زنگنه:

جمع قیمت بنزین و گازوئیل از ۲۰۰۰ تومان بیشتر نخواهد شد

کد خبر: 299944
|
09:10 - 1396/09/29
نسخه چاپی
جمع قیمت بنزین و گازوئیل از ۲۰۰۰ تومان بیشتر نخواهد شد
اسلام آبادخبر: وزیر نفت: منظور سخن رئیس جمهور که گفته اند، مجموع قیمت بنزین و گازوئیل از نصف قیمت جهانی آنها بعد از افزایش بیشتر نخواهد شد، یعنی قیمت مجموع بنزین و گازوئیل در هر شرایطی و با هر افزایشی بیشتر از ۲ هزار تومان نخواهد شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بیژن نامدار زنگنه با اشاره به ابهاماتی که درباره سخنان رئیس جمهور  در زمینه نحوه افزایش قیمت بنزین و گازوئیل مطرح شد، گفت: اگر قیمت بنزین را یک هزار تومان و گازوئیل را 300 تومان محاسبه کنیم، قیمت جهانی این دو فرآورده اکنون بالای 4 هزار تومان است و منظور این بود که قیمت مجموع بنزین و گازوئیل در هر شرایطی و با هر افزایشی بیشتر از 2 هزار تومان نخواهد شد.

 

وی درباره پیشنهاد وزارت نفت برای قیمت بنزین و گازوئیل در لایحه بودجه سال 97 تصریح کرد: ما پیشنهاد قیمت نمی دهیم و دولت هر زمانی که تصمیم به اضافه کردن قیمت گرفت اعلام می شود و هنوز این موضوع در مرحله ای نیست که بتوان قیمتی را برای اطلاع مردم اعلام کنیم.


وزیر نفت در پاسخ به سوالی درباره مطرح شدن قیمت های 1500 و 400 تومان برای بنزین و گازوئیل در خبرگزاری ها گفت: این قیمت ها را من هم شنیده ام اما تا زمانی که دولت اعلام نکرده همه چیز را باید شایعه دانست.


زنگنه درباره میزان افزایش قیمت بنزین و گازوئیل اظهار بی اطلاعی کرد و افزود: آقای رئیس جمهور سقف افزایش را اعلام کرده است، البته ما گزینه های مختلفی را مطرح کردیم و هر نوعی که تصمیم گیری شود آماده اجرا هستیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد