توسط کمیته امداد شهرستان صورت گرفت:

برگزاری کلاس های آموزشی ویژه نوعروسان در اسلام آبادغرب+عکس

کد خبر: 299956
|
12:20 - 1396/09/29
نسخه چاپی
برگزاری کلاس های آموزشی ویژه نوعروسان در اسلام آبادغرب+عکس
اسلام آبادخبر: رئیس کمیته امداد امام (ره) شهرستان اسلام آبادغرب از برگزاری کلاس های آموزشی و فرهنگی نوعروسان با اهداف ارتقاء سطح آگاهی و علمی و تحکیم بنیان خانواده ها در این شهرستان خبرداد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  کلاس های آموزشی و فرهنگی با حضور 85 نوعروس با اهداف ارتقاء سطح آگاهی و علمی و تحکیم بنیان خانواده ها در کمیته امداد اسلام آبادغرب برگزار شد.


محمد بیگزاده رئیس کمیته امداد امام (ره) اسلام آبادغرب در این رابطه گفت: این دوره ازکلاسهای آموزشی فرهنگی با موضوعات روانشناسی ومشاوره مذهبی ویژه نوعروسان تحت حمایت از شهراسلام آبادغرب و بخش حمیل درنوبت دریافت جهیزیه با حضور اساتید مجرب حوزه و نیروی انتظامی انجام شد.

 


وی هدف از برگزاری این کلاسها ارتقاء سطح آگاهی، خود باوری، آموزه های دینی و مذهبی نوعروسان تحت حمایت عنوان کرد و گفت: بمنظور تحکیم بنیاد خانواده در سرفصل های مختلف برای مددجویان این نهاد برگزار شد.


رئیس کمیته امداد اسلام آبادغرب با اشاره به مشارکت چشمگیر زوج های تحت حمایت در این کلاس ها گفت: این کلاسها با موضوعات همسر داری، موفقیت در زندگی مشترک، کلاسهای پیشگیری از اعتیاد و… با استقاده از اساتید مجرب حوزه و نیروی انتظامی ومشاوران این نهاد برگزار شد.

 


بیگزاده  تصریح کرد: در پایان دوره های آموزشی جهیزیه به ارزش 170 میلیون تومان برای هر نوعروس مبلغ ۲ میلیون تومان به صورت بلاعوض تحت عنوان کمک هزینه جهیزیه پرداخت گردید.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد