فرماندار اسلام آباد غرب مطرح کرد:

پرداخت 5 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در اسلام آبادغرب

کد خبر: 299965
|
13:08 - 1396/09/30
نسخه چاپی
پرداخت 5 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: فرماندار اسلام آبادغرب در جلسه كارگروه اشتغال شهرستان گفت: بالغ بر 5 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در اسلام آبادغرب پرداخت شده است.

به گزارشاسلام آباد خبر، ‍ افشین کریمی فرماندار اسلام آباد غرب جلسه كارگروه اشتغال شهرستان گفت: دغدغه مقام معظم رهبري و دولت بحث اشتغال است و  خوشبختانه امروز دستگاههاي حمايتي ما از جمله كميته امداد و بهزيستي براي رفع محروميت و خودكفايي مددجويان طرح هاي اشتغالزايی بسيار مناسبي را اجرا كرده اند.

 

 

وی افزود:  در همين راستا كميته امداد از منابع ملي تاكنون 432 طرح با اعتبار 7 ميليارد و 412 ميليون تومان به بانك ها معرفي كه از اين تعداد به 297 طرح 4 ميليارد و 980 ميليون تومان تسهيلات پرداخت شده است.

 


كريمي گفت: ايجاد اشتغال براي هر نفر در بهبود شاخص هاي جامعه اثر گذار است و همه مديران عضو كارگروه اشتغال بايد براي اين حوزه  برنامه و راهكار داشته باشند و براساس ظرفيت هاي شهرستان نوآور باشند.

 

 

وی عنوان کرد: تعهد اشتغال شهرستان در سالجاري 2090 نفر بوده كه تاكنون 1112 مورد توسط دستگاههاي اجرايي به ثبت رسيده است و انتظار مي رود همه مديران به روز آمار اشتغال ايجاد شده را در سامانه به ثبت برسانند.

 


فرماندار شهرستان خاطرنشان کرد:  آمار اشتغال ايجاد شده توسط دستگاههاي اداري شهرستان بيش از اين رقم است اما متاسفانه در ثبت ارقام جديد هيچگونه اقدامي صورت نگرفته و اعلام مي كنيم تا هفته آينده تمام دستگاهها آمار خود را به روز رساني نمايند.

 


گفتنی ست؛ در اين جلسه پيرامون مشكلات چند طرح اشتغالزا براي دريافت  تسهيلات بحث و تبادل نظر صورت گرفت و مصوبات لازم جهت رفع مشكلات به تصويب اعضاي جلسه رسيد.

 

شایان ذکر است؛ بنا بر اعلام مسئولین و آمار و ارقام کشوری ، اسلام آبادغرب رتبه بیکارترین شهر کشور را دارد که نیاز به توجه بیش از پیش سرمایه گذاری دولتی و خصوصی در این شهرستان جنگ زده و زلزله زده وجود دارد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها