قهرمان کاراته جهان:

9 دی روز حماسه مردم ایران برای سرکوبی فتنه گران است

کد خبر: 299971
|
15:45 - 1396/10/07
نسخه چاپی
9 دی روز حماسه مردم ایران برای سرکوبی فتنه گران است
اسلام آبادخبر: شیهان مهدی فتاحی گفت: 9 دی روز حماسه مردم ایران برای سرکوبی فتنه گران است .

به گزارشاسلام آباد خبر، شیهان(استاد برتر) مهدی فتاحی در سال 1380سبک نیوفول کنتاکت کاراته-کیک بوکسینگ را در شهرستان اسلام آبادغرب تاسیس نموده و پس از طی کسب عناوین متعدد قهرمانی نهایتاً شیهان فتاحی در سال 1388 ( 2009 میلادی) به مسابقات جهانی ژاپن با حضور بیش از 27 کشور جهان اعزام و بعنوان کاپیتان تیم ملی موفق به قهرمانی در این مسابقات گردید و در سال 96 بعنوان مسئول بازرسی کمیته امور استان های انجمن ساواته کشور منصوب گردید.

 

مهدی فتاحی علاوه بر مقامات ورزشی در شهرستان اسلام آبادغرب بعنوان یک پهلوان و قهرمان با اخلاق و ولایی مشهور است، خبرنگار ما در خصوص روز بصیرت گفتگویی را با ایشان انجام داده است؛

 

مهدی فتاحی در گفتگو بااسلام آباد خبراظهار کرد: 9 دی روز بصیرت و تجدید میثاق مردم با رهبر معظم انقلاب است، 9 دی روز حماسه مردم ایران برای سرکوبی فتنه گران است.

 

وی افزود:  دوست ندارم وارد جریان چپ و راست شوم اما همه دنیا به خوبی می دانند که اعتراض به نتیجه انتخابات در سال 88 فقط یک بهانه بود و دشمن با سوء استفاده از جریانات ساده لوح داخلی عوامل نفوذی خود را در ایران به کارگیری کرد و حتی تا آنجا پیش رفتندکه علاوه بر ضربه به بیت المال و حمله به پایگاه های بسیج، با تمام وقاحت نسبت به  پرچم امام حسین(ع) در روز عاشورا بی حرمتی کردند.

 

استاد فتاحی عنوان کرد: هر انسان آزاده پیرو ولایت و در خط رهبری این بحث را محکوم می کند و کسانی که در روز عاشورا حرمت امام حسین (ع)  را نگه نداشتند، قطعا" به ملت ایران رحم نخواهند کرد.

 

وی تصریح کرد:  امیدوارم ملت ایران با پیروی از رهنمود های رهبر معظم انقلاب از بصیرت خودشان استفاده کنند و بهانه چنین اقداماتی را از دشمنان خارجی و منافقان و فرصت طلبان داخلی بگیرند.

 

شیهان(استاد برتر) مهدی فتاحی با بیان اینکه هرچه داریم از برکت وجود رهبری معظم انقلاب است، بعنوان یک پیشکسوت ورزشی در توصیه به جوانان بر فرمایش امام راحل تاکید نمود که جوانان باید حامی ولایت، انقلاب، دستاوردهای انقلاب باشند  تا آسیبی به مملکت نرسد و دشمن جرأت توطئه کردن بر علیه انقلاب اسلامی نداشته باشد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد